Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου συνεχίζει την υλοποίηση του στρατηγικού της πλάνου για τη μετάβαση στη νέα ψηφιακή εποχή με την αναβάθμιση των POS της.
Το νέο Android POS της Τράπεζας Ηπείρου προσφέρει τη λύση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης με απευθείας σύνδεση με την πλατφόρμα myDATA, υψηλή ταχύτητα και μέγιστη ασφάλεια εκτέλεσης συναλλαγών. Παράλληλα, παρέχει στα συνεργαζόμενα με την Τράπεζα καταστήματα πλήρη και αναλυτική ενημέρωση για όλες τις συναλλαγές, τεχνική υποστήριξη Help Desk, καθώς και πληθώρα εφαρμογών, με στόχο τη βέλτιστη ψηφιακή εμπειρία των πελατών, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Ο εκσυγχρονισμός στα POS της Τράπεζας Ηπείρου ολοκληρώθηκε με την υλοποίηση της πρώτης φάσης του νέου Συστήματος Issuing – Acquiring, σε συνεργασία με την εταιρία Innovative Solutions & Services (INSS). Για την ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, η Τράπεζα επέλεξε την εφαρμογή SmartCashier της Retail Management Solutions. Το SmartCashier είναι μια cloud εφαρμογή, η οποία παρέχει τη δυνατότητα έκδοσης όλων των παραστατικών, όπως Αποδείξεις Λιανικής, Αποδείξεις Παροχής Υπηρεσιών, Τιμολόγια, Τιμολόγια Παροχής Υπηρεσιών, Δελτία Αποστολής, Χειρόγραφα Τιμολόγια και Αποδείξεις, Πιστωτικά κλπ. Όλα τα προβλεπόμενα παραστατικά διαβιβάζονται Online στο MyData μέσω Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
Ο κ. Ιωάννης Βουγιούκας, Διευθύνων Σύμβουλος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου, δήλωσε σχετικά:
«Η Τράπεζα Ηπείρου προσφέρει στους πελάτες της ψηφιακή τραπεζική βασισμένη στις τελευταίες παγκόσμιες τάσεις, με υψηλό επίπεδο ασφάλειας και άμεση εξυπηρέτηση, προσωποποιημένη στις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες και να αναβαθμίζουμε τις υπηρεσίες μας, με στόχο την ενίσχυση της θέσης μας στην Ήπειρο και την ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας».