Προσαρμοστικότητα και ευελιξία επέδειξε το 2020 η εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών της, που φέτος για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.

Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ προσαρμόστηκαν γρήγορα στις δύσκολες συνθήκες και παρέμειναν ανοιχτά, δίπλα στον πελάτη, καλύπτοντας την αυξημένη ζήτηση για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Η αξία του φυσικού καταστήματος ήταν καθοριστική για την καθημερινότητα των πελατών. Μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους, και τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας, οι άνθρωποι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ έβαλαν πάνω απ’ όλα τον πελάτη και τα θέλω του. Όπως αποδείχτηκε τη χρονιά που πέρασε, παρά τη ραγδαία ανάπτυξη του e-commerce, το φυσικό κατάστημα ήταν, είναι και θα είναι εδώ, γιατί προσφέρει μια ξεχωριστή, ανθρωποκεντρική εμπειρία, μια προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ επενδύει συνολικά στο ταξίδι του πελάτη (customer journey), με το φυσικό κατάστημα και το e-shop να λειτουργούν συμπληρωματικά.

Παρά τις αντιξοότητες, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνέχισε απρόσκοπτα τη λειτουργία της και κατόρθωσε να πετύχει τους στόχους της, αντισταθμίζοντας τις απώλειες από το lockdown και τον περιορισμό στην επισκεψιμότητα. Το πέτυχε μέσα από το e-shop της, με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, με κατάλληλες προτάσεις για τους καταναλωτές, αλλά και με δυνατές προσφορές που έτρεξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις. Σημαντικά συνέβαλλαν, η ενέργεια “40 χρόνια, 40 προσφορές” με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων επιτυχημένης πορείας της μάρκας ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην ελληνική αγορά, το Black Friday, αλλά και συνολικά η χριστουγεννιάτικη περίοδος.

Στο συνέδριο συμμετείχε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή του Ομίλου ΟΤΕ, των υποδομών του, αλλά και της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ στη νέα κανονικότητα, ενώ εξήρε το πάθος των ανθρώπων της.

Οι κκ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ, και Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ, παρουσίασαν στους συνεργάτες τους τα πλάνα και τους στόχους της αλυσίδας για το 2021, δίνοντας έμφαση στη σύγκλιση του ψηφιακού και του φυσικού καταστήματος και την ανάγκη για πελατοκεντρικότητα και καινοτομία.

Σε σχέση με πέρυσι, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ πέτυχε ενίσχυση των πωλήσεων των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών COSMOTE σε σταθερή, κινητή και τηλεόραση. Σημαντικά αυξήθηκαν και οι συνδέσεις COSMOTE Mobile Internet, καθώς και οι συνδέσεις σταθερού Internet υψηλών ταχυτήτων (VDSL), απαραίτητες στην καθημερινότητα των πολιτών για να μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται, να μαθαίνουν και να ψυχαγωγούνται. Τέλος, αύξηση σημειώθηκε στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας.

Όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησαν τη θέση τους ως Νο1 προορισμός για service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού. Το 2020, μάλιστα, πάνω από το 55% των επισκευών πραγματοποιήθηκαν άμεσα εντός καταστήματος.

Τέλος, το 2020 το YouTube κανάλι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνέχισε να προσελκύει το νεανικό κοινό παραμένοντας στην 1η θέση μεταξύ των brands που ασχολούνται με τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες, με περισσότερους από 246.000 subscribers.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here