Η Deloitte Digital αποφάσισε να συνεργαστεί με την εταιρία Apifon, εταιρεία τεχνολογίας που δημιουργεί marketing υπηρεσίες με κύριο άξονα το mobile marketing και το business messaging , με στόχο τη βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών της Apifon που χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές της υπηρεσίες messaging.
Με τη συμβολή της Deloitte Digital, του Digital Consultancy της Deloitte Ελλάδος, επιτεύχθηκε ο ανασχεδιασμός της εμπειρίας χρήστη στα ψηφιακά προϊόντα της Apifon,εξυπηρετώντας τόσο την αναβάθμιση των υπαρχόντων όσο και την αρμονική ενσωμάτωση νέων προϊόντων, όπως αυτά προκύπτουν από το στρατηγικό πλάνο επέκτασης της Apifon.
Η Αpifon συνεργάζεται με την Deloitte Digital με στόχο τη βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών που χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές της υπηρεσίες messaging.
Η Apifon, ως εταιρεία τεχνολογίας που δημιουργεί marketing υπηρεσίες με κύριο άξονα το mobile marketing και το business messaging, έχει ως βασικό σκοπό να βελτιστοποιήσει την εμπειρία των πελατών της σύγχρονης μικρομεσαίας επιχείρησης, αναγνωρίζοντας ότι στην εποχή του ψηφιακού και κοινωνικού μετασχηματισμού, είναι αναγκαίο να υιοθετηθούν νέες τεχνολογίες που θα ενισχύουν τη «ψηφιακή ενσωμάτωση» των λειτουργιών όλων των υπηρεσιών.
Με τη συμβολή της Deloitte Digital, του Digital Consultancy της Deloitte Ελλάδος, επιτεύχθηκε ο ανασχεδιασμός της εμπειρίας χρήστη στα ψηφιακά προϊόντα της Apifon, εξυπηρετώντας τόσο την αναβάθμιση των υπαρχόντων όσο και την αρμονική ενσωμάτωση νέων προϊόντων, όπως αυτά προκύπτουν από το στρατηγικό πλάνο επέκτασης της Apifon. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται η ενιαία πολυ-καναλική και πολυ-προϊοντική εμπειρία χρήστη.
Ο Διευθυντής Τεχνολογίας και Καινοτομίας της Apifon, Κώστας Γαλάνης, δήλωσε ότι:
- «Η Apifon βλέπει το μέλλον της ψηφιακής πραγματικότητας ως μια σπείρα που στο κέντρο της είναι ο ανθρώπινος παράγοντας, ο οποίος χαρακτηρίζεται από τη συναισθηματική του αντίδραση στο περιβάλλον.
- Ξεκινώντας από εκεί, ο ψηφιακός μετασχηματισμός έρχεται να αποτυπώσει τις ανάγκες που δημιουργούνται μαζί με τη λειτουργικότητα των υπηρεσιών συνδέοντάς τες με τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών».
Ο Σωτήρης Αλεξόπουλος, Senior Manager στην Deloitte Digital τόνισε πως:
- «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είχαμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μαζί με τις ομάδες της Αpifon τη νέα ψηφιακή εμπειρία χρήστη και να αναβαθμίσουμε, από κοινού, τα ψηφιακά προϊόντα που χρησιμοποιούνται στις πλατφόρμες του messaging και του marketing, κάνοντάς τα πιο εύχρηστα και πιο στοχευμένα στην εξυπηρέτηση του πελάτη/χρήστη».
Η συνεργασία της Deloitte Digital με την Αpifon εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο υπηρεσιών που προσφέρει η Deloitte σε scale-up εταιρείες, υποστηρίζοντας το σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής και προϊοντικής τους ανάπτυξης.