Πρωτοφανή αύξηση κατέγραψε το διάστημα από 09/03-15/03 η αγορά σούπερ μάρκετ, με τους καταναλωτές να σπεύδουν προκειμένου να «εφοδιαστούν» εν μέσω έξαρσης του κορωνοϊού.
Η σχετική έρευνα της IRI καταγράφει αύξηση 95,7% στην αγορά προϊόντων , ενώ την εβδομάδα 24/02/20 – 01/03/20 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή ημερολογιακή εβδομάδα (25/02/19 – 03/03/19) καταγράφηκε άνοδος της τάξης του 41,8% όσον αφορά τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά.
Στις 3 εβδομάδες μέχρι τις 15 Μαρτίου καταγράφεται συνολική άνοδος πωλήσεων 35,9% για τα προϊόντα FMCG σε σχέση με πέρυσι, με τις κατηγορίες Οικιακής Φροντίδας (Household) και Υγείας και Ομορφιάς (Health & Beauty) να πρωταγωνιστούν, με άνοδο 63,4% και 59,6% αντίστοιχα.
Η αξία πωλήσεων την εβδομάδα 09/03/2020-15/03/2020 άγγιξε τα 191,92 εκατ. ευρώ (την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019 ήταν 98, 08 εκατ. ευρώ) με την συνολική άνοδο στις( 41) κατηγορίες Οικιακής Φροντίδας να υπολογίζεται στο 154,9% και στις (45) κατηγορίες Προσωπικής Φροντίδας και Υγιεινής να αγγίζει το 134,2%.
Μεγάλη αύξηση, στο 86,9% καταγράφηκε και στα Τρόφιμα (168 κατηγορίες).
Σε επίπεδο προϊόντων η μεγαλύτερη άνοδος, την συγκεκριμένη εβδομάδα σημειώθηκε στο φαρμακευτικό οινόπνευμα (1052,5%!), τα υγρά μαντηλάκια (753,2%), τα αντισηπτικά μαντιλάκια (670%), τα pharmacy ware (606,8%), τα πλαστικά γάντια (606,4%), τα αλλαντικά (535,6%), τα συμπληρώματα διατροφής (515,4%), τα κρεμοσάπουνα (472,8%), οι χλωρίνες (417%), τα σαπούνια (379,7%), τα καθαριστικά κουζίνας και μπάνιου (352,9%), άλευρα (352,7%) τα όσπρια(298,3%) το ρύζι (parboiled 287,4% και κανονικό 286,9%) και τα μακαρόνια (262,9%).