Μια έρευνα από το πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείων Wyndham Rewards, ανάμεσα σε περισσότερα από 4.000 μέλη σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική (EMEA) τον Νοέμβριο – συμπεριλαμβανομένου ενός αντιπροσωπευτικού δείγματος άνω των 1.600 ερωτηθέντων στο Ηνωμένο Βασίλειο* – αποκάλυψε το είδος των ταξιδιών που θα επιλέξουν οι Βρετανοί ταξιδιώτες για το 2022.
Τα βασικά ευρήματα έδειξαν ότι το 95% των Βρετανών που συμμετείχαν στην έρευνα είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν ξανά το 2022, με τις φιλικές προς τα κατοικίδια διαμονές και τις ευρωπαϊκές διακοπές μικρής απόστασης να αποδεικνύονται σταθερά αγαπημένες επιλογές. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 58% των ερωτηθέντων σκόπευαν να κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους 6 μήνες νωρίτερα, υποδηλώνοντας ότι οι ταξιδιώτες θέλουν να προγραμματίσουν εκ των προτέρων τις διακοπές τους φέτος.
Η Julie White, Vice President Commercial, της Wyndham Hotels & Resorts, EMEA, δήλωσε: «Η έρευνά μας στο πλαίσιο των Wyndham Rewards αποκαλύπτει ότι οι επιλογές των Βρετανών παραθεριστών εξακολουθούν να επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από το τρέχον κλίμα και τις ταξιδιωτικές τάσεις. Με την αύξηση της ζήτησης και την ανυπομονησία να προγραμματίσουν το επόμενο ταξίδι τους για το επόμενο έτος, το ενδιαφέρον για τα εγχώρια ταξίδια συνεχίστηκε παράλληλα με την επιθυμία να κάνουν ξανά διεθνή ταξίδια. Βλέπουμε επίσης ένα συνεχές ενδιαφέρον για την ευέλικτη και εξ αποστάσεως εργασία, καθώς και τη σημασία της βιωσιμότητας όταν προβαίνουν στις κρατήσεις τους. Στη Wyndham δεσμευόμαστε να ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις των επισκεπτών μας και να υποστηρίζουμε τους συνεργάτες μας.»
Ανανεωμένο ενδιαφέρον για ταξίδια στο εξωτερικό και στο εσωτερικό
Οι κατοικίες παραμένουν στην κορυφή των ταξιδιωτικών επιλογών για τη διαμονή των Βρετανών παραθεριστών και το 2022, με το 70% των ερωτηθέντων να σκοπεύει να επισκεφτεί το Ηνωμένο Βασίλειο φέτος επιλέγοντας καταλύματα φιλικά προς τα κατοικίδια και κοντά σε σημαντικά αξιοθέατα. Εκτός από τη ζήτηση για διαμονή στο Ηνωμένο Βασίλειο, η έρευνα αποκάλυψε ότι το 73% των ερωτηθέντων σχεδιάζει ένα ταξίδι στο εξωτερικό φέτος σε ευρωπαϊκούς προορισμούς όπως η Ισπανία (35%), η Ιταλία (25%) και η Γαλλία (25%). Τα ταξίδια σε μακρινούς προορισμούς φαίνεται να βρίσκονται ακόμη στον “πάγο”, με εξαίρεση την Αμερική, για την οποία πάνω από το 40% των ερωτηθέντων εξέφρασε ενδιαφέρον να επισκεφθεί το 2022, καθιστώντας την τον δεύτερο πιο δημοφιλή προορισμό, μετά το Ηνωμένο Βασίλειο.
Ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια και υβριδικές συναντήσεις
Οι ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψαν την πρόθεσή τους να επιλίγουν τους νέους τρόπους επαγγελματικών ταξιδιών και εργασίας, με το 53% να προβλέπει ότι θα γίνονται περισσότερες υβριδικές παρά προσωπικές συναντήσεις στο πλαίσιο της εργασίας τους. Η απομακρυσμένη εργασία σύμφωνα με το 34% των ερωτηθέντων, τους επηρέασε θετικά, παρέχοντάς τους περισσότερο χρόνο για ταξίδια αναψυχής, και ένα ευέλικτο πρόγραμμα εργασίας. Παράλληλα, το 24% των ατόμων ελπίζουν ότι και το 2022 θα μπορέσουν να συνδυάσουν τον ελεύθερο χρόνο τους με τα επαγγελματικά τους ταξίδια το 2022.
Παράγοντες που επηρεάζουν τις επιλογές των ταξιδιωτών: Αειφορία, COVID-19 και άλλα
Το 35% των ερωτηθέντων είπε ότι δεν ήταν σίγουροι πώς μπορούν να κάνουν τις διακοπές τους βιώσιμες, ωστόσο ανέφεραν κάποιους τρόπους όπως η χρήση ενεργειακού φωτισμού (41%), η ελαχιστοποίηση των πλαστικών μιας χρήσης (36%) η διαθεσιμότητα στην ανακύκλωση (32%).
Ένα αυξημένο ποσοστό της τάξης του 26% στους ερωτηθέντες ήθελαν να μπουν στη διαδικασία να κατανοήσουν περισσότερους τρόπους με τους οποίους μπορούν να κάνουν το ταξίδι τους βιώσιμο.
Οι επισκέψεις σε φυσικά περιβάλλοντα, στην οικογένεια και σε φίλους κατατάχθηκαν ως οι δύο κορυφαίοι στόχοι στο πλαίσιο των ταξιδιών για το 2022, ενώ οι συμμετέχοντες υπογράμμισαν την επιθυμία να ξανασμίξουν με αγαπημένα πρόσωπα και να εκτιμήσουμε εκ νέου το φυσικό περιβάλλον και την ύπαιθρο, στον απόηχο του COVID-19.
Οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και ο COVID-19 εξακολουθούν να επηρεάζουν σοβαρά τις κρατήσεις, και με δεδομένου αυτού, οι καταναλωτές εκτιμούν τους ευέλικτους όρους ακύρωσης (81%) και τη δυνατότητα επαναπρογραμματισμού δωρεάν (75%) ως τους πιο σημαντικούς παράγοντες κατά τον προγραμματισμό των ταξιδιών του;.
Η έρευνα ανατέθηκε από το πρόγραμμα πίστης της Wyndham Hotels & Resorts, Wyndham Rewards®. Το βραβευμένο πρόγραμμα προσφέρει σε περισσότερα από 90 εκατομμύρια μέλη παγκοσμίως γενναιόδωρες επιλογές κέρδους και εξαργύρωσης πόντων, συμπεριλαμβανομένων των δωρεάν διανυκτερεύσεων σε χιλιάδες ξενοδοχεία, θέρετρα, κλαμπ διακοπών και ενοικιάσεις παγκοσμίως.