Νέα καταστήματα, λανσαρίσματα νέων προϊόντων, εκσυγχρονισμό και έμφαση στις εξαγωγές, περιλαμβάνουν οι επόμενες κινήσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της Vivartia.
Μέχρι το τέλος του 2018 η εταιρεία προβλέπεται να λειτουργεί 22 καταστήματα σε 14 χώρες εκτός Ελλάδας, ενισχύοντας παράλληλα το χαρτοφυλάκιό της με νέα σήματα. Συγκεκριμένα η εταιρεία σχεδιάζει για τους επόμενους μήνες τη λειτουργία τουλάχιστον 6 ακόμα σημείων, με τα σήματα Goody’s Burger House και Flocafe Espresso Room, σε Μάλτα, Ηνωμένο Βασίλειο, Κύπρο, Αρμενία και Κατάρ.
Το α’ εξάμηνο του 2018 άρχισε η διεθνοποίηση του σήματος La Pasteria με τη λειτουργία δύο καταστημάτων, στην Πράγα και στο Διεθνές αεροδρόμιο Σερεμέτιεβο (SVO) της Μόσχας. Παράλλληλα συνεχίζεται η διεθνοποίηση του Flocafe Espresso Room, με τη λειτουργία καταστήματος στην Πράγα, και του Goody’s Burger House, στο Διεθνές αεροδρόμιο της Μόσχας.
Σημειώνεται ότι ο τομέας εστίασης της Vivartia, διαθέτει δίκτυο 556 σημείων πώλησης, σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Ωστόσο, εκτός από τα παραδοσιακά του σήματα, ο όμιλος την τελευταία διετία έχει αναπτύξει concepts όπως το «It’s All Grεεk», με παρουσία στο εμπορικό κέντρο «McArthurGlen» καθώς και στα αεροδρόμια Ηρακλείου και Κω. Πολύ σύντομα αναμένεται να τοποθετηθεί και σε άλλα αεροδρόμια, ενώ μελετάται και η ανάπτυξή του στο εξωτερικό.
Δέλτα
Αποτελέσματα στα επίπεδα του 2017, με ελαφρά ανάπτυξη της τάξης του 1%-2%, αναμένει η Δέλτα Τρόφιμα για το 2018. Η εταιρεία το καλοκαίρι λανσάρισε το νέο Διπλοστραγγιστό γιαούρτι, επενδύοντας δυναμικά στην συγκεκριμένη κατηγορία, γιατί καταλαμβάνει το 63% της συνολικής αγοράς γιαουρτιού σε όγκο και το 57% σε αξία, ενώ αποτελεί το 85% της αγοράς λευκού γιαουρτιού.
Εκτιμάται ότι το νέο προϊόν θα ενισχύσει τα μερίδια της Δέλτα, που σήμερα ελέγχει μερίδιο 17% σε αξία (2η θέση) και 15% σε όγκο (3η θέση).
Η Δέλτα απορροφά το 25% της εγχώριας ελληνικής παραγωγής γάλακτος, συνεργάζεται με 1.100 παραγωγούς γάλακτος, διαθέτει 6 μονάδες και έχει με τα προϊόντα της παρουσία σε 30.000 σημεία πώλησης, ενώ εξάγει σε 13 χώρες, σε 4 ηπείρους.
Σήμερα οι εξαγωγές της εταιρείας καλύπτουν πάνω από το 5% του τζίρου, με στόχο την ανάπτυξη του ποσοστού αυτού.