Αυτή πρέπει να είναι η καλύτερη ever χρονιά στην ιστορία της Autohellas. Η ευνοική συγκυρία φαίνεται πως οδηγεί τους Θεόδωρο και Ευτύχη Βασιλάκη στο να επισπεύσουν μία σειρά ενεργειών που σχεδίαζαν για το 2019.
Σε αυτήν τους την απόφαση οδηγεί και η παράλληλη ιστορικά καλύτερη χρήση, που είχε ποτέ από την είσοδο της στο χρηματιστήριο- το καλοκαίρι του 2007- η αεροπορική Aegean.
Χρονιά σταθμός για τον όμιλο Βασιλάκη, που πλέον έχει ανέβει κατηγορία και θα πρέπει να κάνει εκείνες τις μεταγραφές ώστε να κάνει με αξιώσεις πρωταθλητισμό και στην…super league.
Χρηματιστηριακός παράγων μου έλεγε, πως η Autohellas, με κερδοφορία EBITDA 119,3 εκατ, με αποπληρωμένο δάνειο 63 εκατ., μερίσματα 10,3 εκατ. θα μπορούσε άνετα να “βγει” και να ζητήσει 150 με 200 εκατ. από την αγορά, μέσω έκδοσης εταιρικού ομολογιακού. Αφ΄ενός θα ακολουθούσε τα βήματα ομίλων του μεγέθους ενός Μυτιληναίου, ενός ΟΠΑΠ, μίας ΓΕΚ/Τέρνα, μίας Sunlight αφ΄ ετέρου- το σημαντικότερο- θα μπορούσε να “κατεβάσει” το κόστος δανεισμού κατά 200 μ.β άνετα.
Με μακροπρόθεσμο δανεισμό 191 και βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις 119 εκατ μία έκδοση της τάξεως που αναφέρθηκε με ένα επιτόκιο 3,5-4% θα ήταν μία πολύ σώφρων κίνηση.
Στη λογική του χρηματιστή είναι και μία συνδυαστική κίνηση, μάλλον πριν το ομολογιακό, που θα διεύρυνε το free float της μετοχής. Ενα split για παράδειγμα, για να διευκολυνθεί η είσοδος στο μ.κ της Autohellas και νέων ισχυρών ξένων επενδυτών, οι οποίοι το τελευταίο διάστημα “πιέζουν” προς αυτή την κατεύθυνση.