Το πρώτο τρίμηνο του 2019, σχεδόν το 60% όλων των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν βενζινοκίνητα, ενώ λιγότερο από το ένα τρίτο διαθέτει κινητήρα πετρελαίου.
Τα αυτοκίνητα με εναλλακτική ισχύ αντιπροσώπευαν το 8,5% της αγοράς της ΕΕ, ενώ τα ηλεκτρικά φορτισμένα οχήματα (ECV) αντιστοιχούσαν στο 2,5% του συνόλου των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν συνολικά.
Στη Γερμανία, η ζήτηση για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αυξήθηκε αρκετά, αλλά σε μεγαλύτερα ποσοστά έφθασε η Ιταλία κατέχοντας ποσοστό αύξησης 21,6%. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς της βενζίνης να αυξηθεί από το 55,5% σε 59,3% το πρώτο τρίμηνο του 2019.
Από την άλλη πλευρά, οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων μειώθηκαν σε όλες σχεδόν τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αντιπροσωπεύοντας σήμερα το 32,2% της αγοράς. Στο πρώτο τρίμηνο η ζήτηση για αυτοκίνητα εναλλακτικού καυσίμου αυξήθηκε κατά 25,9%.
Η μεγάλη ανάπτυξη έγινε από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπου γνώρισε ανάπτυξη 40% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) σημείωσαν επίσης μεγάλη αύξηση (33,3%), συνολικού όγκου 184.808 μονάδων, ενώ οι πωλήσεις των οχημάτων LPG και NGV μειώθηκαν κατά 7,2% το πρώτο τρίμηνο, κυρίως λόγω της απότομης πτώσης της ζήτησης για οχήματα φυσικού αερίου (NGV).