Τα έσοδα της Formula 1 για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου έπεσαν από τα 620 εκατομμύρια δολάρια το 2019, σε μόλις 24 εκατομμύρια δολάρια το 2020, καθώς η κρίση του COVID-19 έσβησε ότι υπήρχε στο ημερολόγιο.
Τα έσοδα της εταιρείας προέρχονται παραδοσιακά από τις ημέρες των αγώνων, όμως στην περίοδο του lockdown δεν πραγματοποιήθηκε κανένας προκριματικός αγώνας καθώς το πρόγραμμα της F1 αναβλήθηκε στις αρχές του 2020 λόγω της πανδημίας του COVID-19. Το αντίστοιχο τετράμηνο του 2019 είχαν πραγματοποιηθεί επτά αγώνες, ακριβώς το ένα τρίτο της σεζόν.
Το μόνο έσοδο που καταγράφηκε επίσημα φέτος ήταν από χορηγίες που δεν είχαν σχέση με συγκεκριμένες ημερομηνίες αγώνα.
Αφού σημείωσε κέρδος 14 εκατομμυρίων δολαρίων για τον Απρίλιο-Ιούνιο του 2019, μετά τις πληρωμές προς τις ομάδες, η πτώση των εσόδων για την F1 σημείωσε απώλεια 136 εκατομμυρίων δολαρίων.
Στην έκθεσή της, η Liberty επιβεβαίωσε ότι οι 10 ομάδες της F1 δεν έλαβαν χρήματα κατά την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου του 2020, σημειώνοντας ότι “δεν καταγράφηκαν έξοδα πληρωμής ομάδας, καθώς τέτοιες πληρωμές αναγνωρίζονται σε αναλογική βάση καθώς γίνονται αγώνες στο ημερολόγιο”.
Αν και την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου στα έσοδα προστέθηκε ένα αξιόλογο ποσό χάρη στην προσθήκη 10 αγώνων στο πρόγραμμα, αυτά παραμένουν σημαντικά χαμηλότερα από πέρυσι. Με τα μάτια στραμμένα στο Γκραν Πρι της Πορτογαλίας, όλοι ελπίζουν ότι η δημοφιλία των Χάμιλτον, Μπότας και Φερστάπεν που σύμφωνα με το στοίχημα Φόρμουλα 1 της bwin είναι οι επικρατέστεροι για τον τίτλο είναι οι επικρατέστεροι για τον τίτλο, θα φέρει τα έσοδα που επιθυμούν ώστε να μειώσουν τη ζημία.
Ωστόσο, τα φετινά έσοδα περιλαμβάνουν μόνο τα δικαιώματα των τηλεοπτικών μεταδόσεων και τις χορηγίες, ενώ τα ποσά που κατέβαλαν οι πίστες ως τέλη φιλοξενίας αγώνων έχουν μηδενιστεί και στην πραγματικότητα τώρα η F1 πληρώνει τις πίστες όπως τη Silverstone για να διεξαχθούν οι αγώνες.
Σύμφωνα με τη Liberty: “Δεδομένου ότι δεν πραγματοποιήθηκαν αγώνες κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2020, η αναγνώριση εσόδων ήταν περιορισμένη, με τα βεβαιωμένα πρωτογενή έσοδα της F1 κατά την περίοδο να αποτελούνται μόνο από τα στοιχεία των συμβολαίων χορηγίας που σχετίζονται με δικαιώματα άσχετα με τους αγώνες. Δεν εισπράχθηκαν τέλη προώθησης αγώνων ούτε τέλη τηλεοπτικής μετάδοσης. Ομοίως, τα διάφορα έσοδα της F1 μειώθηκαν λόγω μηδενικού τζίρου από το Paddock Club και άλλες δραστηριότητες βασισμένες σε εκδηλώσεις και σε τηλεοπτικές παραγωγές”.
Η Liberty πρόσθεσε ότι το κόστος της μειώθηκε “κυρίως λόγω μη διεξαγωγής αγώνων και αναβολής μη κρίσιμων δαπανών” ενώ η “F1 εφάρμοσε ορισμένα μέτρα μείωσης κόστους το δεύτερο τρίμηνο, συμπεριλαμβανομένων της διαγραφής ή της αναβολής μη ουσιωδών δαπανών, της μείωσης μισθών και της καταβολής χαμηλότερων μπόνους. Η F1 χρησιμοποίησε επίσης το πρόγραμμα οικονομικής στήριξης της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου δίνοντας άδειες εργασίας σε περίπου 50% της βάσης υπαλλήλων της για διάφορες περιόδους. Οι δαπάνες προσωπικού αναμένεται να επιστρέψουν σε πιο ομαλοποιημένα επίπεδα το τρίτο τρίμηνο, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού επέστρεψε στη δουλειά πριν από την έναρξη της νέας σεζόν της F1”.
Στην έκθεση της Liberty, το αφεντικό της F1, Τσέις Κάρεϊ, δεν έκανε κάποια συγκεκριμένη αναφορά σε νούμερα μιλώντας σχετικά με το ξεκίνημα της σεζόν. “Ήμασταν ενθουσιασμένοι όταν επιστρέψαμε στις πίστες τον Ιούλιο και έως τώρα έχουμε ολοκληρώσει πέντε αγώνες ενώ περιμένουμε ότι τελικά θα είναι μια σεζόν 15 έως 18 αγώνων”, δήλωσε ο Κάρυ. “Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος συνεχίσαμε να εργαζόμαστε με μειωμένο όριο κόστους για τη σεζόν του 2021 και ανακοινώσαμε νέες συμφωνίες για τηλεοπτικές μεταδόσεις και χορηγίες. Επιστρέψαμε δυναμικά και αποφασιστικά, λανσάροντας την πλατφόρμα #WeRaceAsOne για να υποστηρίξουμε τις στρατηγικές μας για τη βιωσιμότητα, την ποικιλομορφία και τις κοινοτικές στρατηγικές. Το “#WeRaceAsOne ξεκίνησε ως πρωτοβουλία για να προωθήσουμε τις προσπάθειές μας για την αειφορία, για να σταθούμε ενωμένοι απέναντι στο ρατσισμό, στην μάχη κατά του COVID-19 και για να αντιμετωπίσουμε περαιτέρω την ανισότητα και τη διαφορετικότητα στην F1. Είμαστε ευγνώμονες στη FIA, στις ομάδες, στους χορηγούς, στους υπαλλήλους μας και σε άλλους βασικούς συνεργάτες μας που έκαναν δυνατή αυτή την επιστροφή στους αγώνες”.