Γράφει η «ξενοδόχος»
Άναψε «πράσινο» ο υπουργός Τουρισμού κ. Θανάσης Θεοχαρόπουλος στο νέο πρόγραμμα του ΕΟΤ για το 2019 σε διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα και μηχανές αναζήτησης.
Στο γενικότερο πλαίσιο «Στρατηγικής προώθησης και προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την διετία 2019- 2020» κρίνεται αναγκαία η υλοποίηση του προγράμματος σε διεθνή τηλεοπτικά μέσα (CNN International, TRAVEL CHANNEL, HISTORY CHANNEL) σε επιλεγμένες αγορές στόχους, κατά το έτος 2019 ως συμφέρουσα για τον Ε.Ο.Τ. και για το ελληνικό Δημόσιο. Αντίστοιχα, κρίνεται ως αναγκαίο και το πρόγραμμα στις γνωστές πλατφόρμες TRIPADVISOR, EXPEDIA και SKYSCANNER, όπως επισημαίνεται στις σχετικές αποφάσεις που δημοσιεύτηκαν χθές στη Διαύγεια.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα μέσα στο έτος η πρώην υπουργός Τουρισμού Ελενα Κουντουρά είχε εγκρίνει το πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τους δύο ευρωπαϊκούς ταξιδιωτικούς κολοσσούς, TUI και Thomas Cook, με το προβλεπόμενο κονδύλι για τον σκοπό αυτό να αντιστοιχεί σε 3,5 εκατ. ευρώ. Με δεδομένο και το γεγονός ότι οι TUI και Thomas Cook φέρνουν και το μεγαλύτερο όγκο τουριστών στη χώρα μας διαχρονικά- πάνω από 6 εκατομμύρια-, με τους δύο αυτούς tour operators «τρέχουν» τα μεγαλύτερα, από πλευράς προϋπολογισμού, προγράμματα προβολής και διαφήμισης, ενώ αντίστοιχα (κατά πολύ μικρότερα όμως) προγράμματα συνδιαφήμισης υλοποιεί το υπουργείο Τουρισμού μέσω του ΕΟΤ και με άλλους παράγοντες της διεθνούς ταξιδιωτικής αγοράς.