Κατασκευαστικό έργο ορόσημο όχι μόνο για τον τουρισμό της Κρήτης αλλά ευρύτερα της χώρας θεωρείται το νέο διεθνές αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης.

  • Ενα έργο 625 εκατ. ευρώ που όταν θα ολοκληρωθεί θα είναι από τα μεγαλύτερα της Μεσογείου, έργο που θα αλλάξει ισορροπίες και μεγέθη τόσο για την τοπική οικονομία/κοινωνία-όσο για την συνολική της χώρας, καθώς στην ωρίμανση λειτουργίας του υπολογίζεται πως θα μπορεί να εξυπηρετεί έως 20 εκατ. ταξιδιώτες (με 9,5 εκατ. θα “κλείσει” το 2025 για το “Νίκος Καζαντζάκης”).


Ενα σύμπλεγμα, καθώς θα περιλαμβάνει από χώρους στάθμευσης για 1.378 οχήματα, 206 μοτοσυκλέτες, 168 ταξί και 96 λεωφορεία, μέχρι μια τεράστια εμπορική ζώνη 400 στρεμμάτων.

Μία πόλη μέσα στην πόλη, που προορίζεται να “δοκιμαστεί” λειτουργικά το 2027, σύμφωνα με τον Βαγγέλη Μασούρα, με τον αντιπρόεδρο της ΤΕΡΝΑ να επιβεβαιώνει ότι μέσα στη μεθεπόμενη χρονιά θα γίνουν οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις για να ακολουθήσει, η μέσα σε μόλις ένα βράδυ μεταφορά από το “Νίκος Καζαντζάκης” στο νέο αεροδρόμιο.

Σημαντικό επίσης η προοπτική νέων συνδέσεων, όπως τις “φωτογράφισε” Νίκος Αναστασίου-διευθύνων σύμβουλος του ομίλου- προς/από ΗΠΑ και Καναδά.

Και με Ινδία- και λόγω του ινδικού ομίλου GMR ( * ) που συμμετέχει με 21,64% στο μετοχικό κεφάλαιο του φορέα.

Στο 32,46% η συμμετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και στο 45,9% του ελληνικού Δημοσίου.

 

=====================================================
( * ) η γαλλική Groupe Aeroports de Paris έχει αποκτήσει το 45,7% του μ.κ της GMR Airports Infrastructure.

=====================================================