Τηλεφωνική επικοινωνία με 60.000 περίπου πολίτες ξεκινούν οι εισπρακτικές ομάδες της ΑΑΔΕ για να θυμίσουν τις οφειλές και τις οικονομικές υποχρεώσεις όσων τις αμελούν ή εμφανίζονται για πρώτη φορά να καθυστερούν την τακτοποίησή τους.

Τηλεφωνήματα θα γίνουν κυρίως σε όσους εμφανίζουν για πρώτη φορά ληξιπρόθεσμες οφειλές και πρόκειται να μπουν στο στόχαστρο του ελεγκτικού μηχανισμού.

Παράλληλα, όπως γράφει το ERTnews, η Αρχή θα ενεργοποιήσει νέα «ξυπνητήρια» τα οποία θα ειδοποιούν εγκαίρως τους φορολογούμενους να τακτοποιήσουν τις εκκρεμότητές τους στην Εφορία.

Το νέο σύστημα έγκαιρης ειδοποίησης θα απευθύνεται κυρίως σε όσους αφήνουν για την τελευταία στιγμή την πληρωμή κάποιου φόρου ή δόσης ρύθμισης ή την υποβολή κάποιας δήλωσης.

Με σειρά αναδυόμενων ηλεκτρονικών μηνυμάτων (pop-ups), η ΑΑΔΕ θα προειδοποιεί τους υπόχρεους για τις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αποφύγουν πρόστιμα και προσαυξήσεις.