Της Κυρέλας Πέτρου
Η Vivartia δεν πωλείται. Αυτό ανέφεραν πριν από λίγη ώρα οι διοικούντες την εταιρεία σε εκπροσώπους των ΜΜΕ, επιχειρώντας να διαψεύσουν τα σενάρια που κυκλοφορούν και θέλουν την εταιρεία να ακολουθεί τον δρόμο άλλων θυγατρικών της MIG.
Τόσο ο κ. Παναγιώτης Θρουβάλας όσο και ο κ. Θανάσης Παπανικολάου, αντίστοιχα πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MIG, σημείωσαν πως δεν υπάρχουν πλάνα για πώληση της Vivartia, ούτε ολόκληρης ούτε και τμηματικά, τονίζοντας ότι η Vivartia σήμερα αποφέρει πάνω από 50% του τζίρου της MIG και πως η στρατηγική είναι η αναβάθμιση όλων των κλάδων του ομίλου και η ανάπτυξη των πωλήσεων εντός και εκτός συνόρων.
Όπως ειδικότερα αναφέρθηκε, η Vivartia δεν επηρεάζεται από την αναδιάρθρωση που συντελείται στον όμιλο, ενώ ιδιαίτερη αναφορά πραγματοποιήθηκε στην αναδιάρθρωση του δανεισμού της εταιρείας, από την οποία η ετήσια εξοικονόμηση θα είναι περί τα 10 εκατ. ευρώ. Ποσό το οποίο θα δώσει ανάσες για διάφορα πλάνα που υπάρχουν, όπως ανέφεραν, ενώ σημείωσαν πως σκοπός είναι να μεγαλώσει η εταιρεία.
Οι δηλώσεις της διοικητικής ομάδας της MIG έγιναν κατά τη διάρκεια παρουσίασης του νέου διπλοστραγγιστού γιαουρτιού της ΔΕΛΤΑ, το οποίο έχει τοποθετηθεί από τον Μάιο στην αγορά. Με το συγκεκριμένο προϊόν η εταιρεία επιδιώκει να γίνει market leader στον κλάδο γιαούρτης από την δεύτερη θέση στην οποία βρίσκεται σήμερα.
Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ.
Στη φωτογραφία από δεξιά προς τα αριστερά, οι κ.κ. Θανάσης Παπανικολάου, Παναγιώτης Θρουβάλας και Βασίλης Γληνός (νέος CEO Δέλτα).