Μία νέα εποχή φαίνεται ότι ξεκινά για το ευρωπαϊκό λιανεμπόριο, καθώς μετά τις επαφές των προηγούμενων ημερών, Carrefour και Tesco επιβεβαίωσαν ότι έχουν προχωρήσει επισήμως σε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική συμμαχία, προκειμένου να εκμεταλλευτούν την αγοραστική τους δύναμη για να μειώσουν τις τιμές.
Τον Ιούλιο οι εταιρείες δήλωσαν πως θα καλύψουν τη σχέση τους με τους παγκόσμιους προμηθευτές, την από κοινού αγορά προϊόντων του ιδίου σήματος και αγαθών που δεν είναι για μεταπώληση.
Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ δήλωσαν πως αναμένουν η συνεργασία τους να ενεργοποιηθεί τον Οκτώβριο.