Το σχήμα ΤΕΡΝΑ-Όμιλος Μυτιληναίος μειοδότησε, καταθέτοντας προσφορά 8,29%, για το σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη-Ρίο, ύψους 175 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).
Το έργο διεκδικούσαν η κοινοπραξία Intrakat-Σιδηροδρομικά Έργα, η ΑΒΑΞ, και η Άκτωρ.
Το έργο προβλέπει, μεταξύ άλλων, την κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων, επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων στη σήραγγα Παναγοπούλας για τη Ν.Σ.Γ. Κιάτο– Πάτρα στο Τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο».
Μέσω του συγκεκριμένου έργου αναμένεται να περιοριστεί σημαντικά η χρονοαπόασταση από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα.