Περισσότεροι από τρία εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου επισκέφθηκαν τα οκτώ δημοφιλέστερα εταιρικά sites εισαγωγέων αυτοκινήτων στη χώρα μας το διάστημα Ιουνίου – Αυγούστου.
Κάθε μία από αυτές τις μάρκες είχε κατά μέσο όρο στο ελληνικό site της πάνω από 100.000 επισκέπτες ανά μήνα για το συγκεκριμένο τρίμηνο, επιβεβαιώνοντας έτσι τη μεγάλη δύναμη του Internet στην ενημέρωση των πολιτών.
Πρώτο σε επισκεψιμότητα ήταν το ελληνικό site της Toyota Eλλάς με μέσο όρο 190.116 χρήστες ανά καλοκαιρινό μήνα. Δεύτερη η Peugeot με άνω των 155.000 επισκεπτών μηνιαίως και τρίτη η ανερχόμενη Ford, της οποίας το site «κλικάρισαν» κατά μέσο όρο 126.000 άτομα τον μήνα.
Στην τέταρτη θέση ακολουθεί η Nissan (μ.ό. 116.000 επισκέπτες ανά μήνα), στην πέμπτη η Volkswagen με 108.000, στην έκτη η Mercedes – Benz με 106.600, στην έβδομη η Citroen με 106.200 και στην όγδοη η Hyundai με 101.600.