Περισσότερες από 9.500 αιτήσεις υποβλήθηκαν στον διαγωνισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την πρόσληψη 70 συνοδών αμαξοστοιχιών.
Η προσέλευση υποψηφίων προκάλεσε έκπληξη και στην ίδια την εταιρεία, καθώς πρόκειται για θέσεις χαμηλής ευθύνης και αντίστοιχης αμοιβής. Ωστόσο, είναι θέσεις πλήρους απασχόλησης με μισθούς υψηλότερους από τον μέσο μισθό στον ιδιωτικό τομέα, κι αυτό αποτελεί ισχυρό κίνητρο.
Με τρένα “ιδιαίτερα νέας τεχνολογίας”, που “θα κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά στην Ευρώπη”, θα εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό της Ελλάδας και δη όσοι θα ταξιδεύουν από την Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, από τα τέλη του 2021.
Το τρένα αυτά θα κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά στην Ευρώπη προσφέροντας στο επιβατικό κοινό μια βελτιωμένη εμπειρία μετακίνησης.