“Σύγκρουση γιγάντων” επέρχεται με την επιθετική είσοδο του Τik Tok στο e-commerce στην Αμερική.
Σύμφωνα με τους Financial Times οι νέες λειτουργίες της εφαρμογής θα επιτρέπουν στους πιο δημοφιλείς TikTokers να συμπεριλαμβάνουν links προϊόντων στα βίντεό τους και να κερδίζουν αυτόματα προμήθεια από τις πωλήσεις.
Η νέα αυτή εξέλιξη φέρνει ανησυχία στο Facebook καθώς ο ανταγωνισμός στο συγκεκριμένο πεδίο αναμένεται να είναι σκληρός την ώρα που το Tik Tok αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση παγκοσμίως, ιδίως στις νεότερες γενιές.
Το TikTok αναμένεται ακόμη λανσάρει ένα “live-streamed shopping”, μία μορφή του κλασσικού τηλεμάρκετινγκ αλλά για φορητές συσκευές. Με αυτή την υπηρεσία όπου οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα με λίγα μόνο κλικ.
Η εφαρμογή της κινεζικής Bytedance Ltd, αποκάλυψε την πρόσφατη σύναψη συνεργασίας με την WPP Plc, η οποία προσφέρει πρόσβαση και δυνατότητες μάρκετινγκ στην πλατφόρμα για πελάτες της λονδρέζικης εταιρείας.
Τέλος η TikTok σχεδιάζει να επιτρέψει τις απευθείας διαφημίσεις των brands στην πλατφόρμα της.
Mε πληροφορίες από το Bloomberg