Ισχυρό ήταν το οκτάμηνο του 2020 για την Coffee Island, παρά τις αντίξοεες συνθήκες που προκάλεσε η πανδημία και το lockdown.
Η εταιρεία από την Πάτρα έχει καταφέρει να εδραιωθεί στον κλάδο του καφέ και πλέον μετρά 428 καταστήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Όσον αφορά τις πωλήσεις, κατάφερε ανάπτυξη 12% σε επίπεδο οκταμήνου, γεγονός που αποδίδεται στις online παραγγελίες και τα υπόλοιπα κανάλια διανομής, αλλά και στη συνεχή επέκταση της γκάμας των προϊόντων της.
Στο πλαίσιο των Allegra European Awards η Coffee Island αναδείχθηκε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η καλύτερη αλυσίδα καφέ στη Νότια Ευρώπη.
Διαβάστε περισσότερα στο coffeemag.gr