Τα βότσαλα και τα κοχύλια δεν είναι τα μόνα γυαλιστερά αντικείμενα που θα εντοπίσετε στη Μύκονο αυτό το καλοκαίρι. Μεγάλοι οίκοι ταξιδεύουν στα ελληνικά νησιά, βλέποντας νέες ευκαιρίες επέκτασης, με το μοντέλο λειτουργίας temporary boutique.
Η Cartier άνοιξε ήδη ένα εποχικό κατάστημα στο ελληνικό νησί — μόνο μία από τις πολλές temporary boutique που λειτουργούν εκεί, όπως και σε άλλους πολυτελείς προορισμούς, όπως Κάπρι, Σεντ Τροπέ και Σεντ Μπαρτς.
«Οι μάρκες πολυτελείας ακολουθούν τον καταναλωτή», ανέφερε σε email η Sarah Willersdorf, η παγκόσμια head of luxury του Boston Consulting Group, «και αυτός ο καταναλωτής περνά περισσότερο χρόνο σε holiday locations όσο ποτέ, με κάποιους να φτάνουν στο σημείο να αγοράζουν δεύτερο και τρίτo σπίτι».
Η Cartier, η οποία έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει μέχρι τον Σεπτέμβριο στο Nammos της Μυκόνου, έχει μια τυπική ελληνική εμφάνιση: Στεγάζεται σε ένα παραδοσιακό ασβεστωμένο κτήριο που περιβάλλεται από ελαιόδεντρα. Στο εσωτερικό, το κατάστημα διαθέτει μια τοιχογραφία του Έλληνα καλλιτέχνη Κωνσταντίνου Κακανιά που απεικονίζει ένα μεσογειακό τοπίο λευκών σπιτιών σε γαλάζιο ουρανό και θάλασσα (καθώς και μια βάρκα που μεταφέρει έναν πάνθηρα Cartier και ένα από τα κόκκινα κοσμήματα του οίκου).
Τόσο το κατάστημα της Μυκόνου όσο και μια άλλη μπουτίκ στο East Hampton της Νέας Υόρκης, άνοιξαν τον Μάιο ως μέρος του προγράμματος λιανικής Cartier D’Été. Το όνομα, που σημαίνει “Cartier το καλοκαίρι”, είναι επίσης ένα λογοπαίγνιο της γαλλικής έκφρασης quartier d’été, (ή καλοκαιρινό σπίτι).
«Αισθανθήκαμε ότι υπήρχε ανάγκη να αλληλεπιδράσουμε με ένα νομαδικό κοινό και σκεφτήκαμε ότι ήταν ένας καλός τρόπος να δοκιμάσουμε την τοποθεσία», δήλωσε ο Arnaud Carrez, επικεφαλής μάρκετινγκ της Cartier. Σημείωσε ότι οι μισές από τις αρχικές πωλήσεις του καταστήματος ήταν σε Αμερικανούς και περίπου το 30% σε Ευρωπαίους.
Και τι αγόρασαν; Κλασικά Cartier: κομμάτια από τις συλλογές Love και Juste Un Clou, καθώς και κοσμήματα με θέμα τον πάνθηρα.
Ο παριζιάνικος οίκος κοσμημάτων ξεκίνησε για πρώτη φορά να πειραματίζεται με προσωρινές μπουτίκ πριν από έναν αιώνα, στη Γαλλική Ριβιέρα. Από το 1975, η εταιρεία έχει επίσης ένα εποχικό κατάστημα στο ελβετικό χιονοδρομικό κέντρο του St. Moritz και άλλες προσωρινές μπουτίκ έχουν προγραμματιστεί υπό την ομπρέλα του Cartier d’Hîver ή Cartier κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
Με πληροφορίες από ΝΥΤ