H κινεζική «επίθεση» στο χώρο των προϊόντων τεχνολογίας έχει αρχίσει πλέον να επεκτείνεται και στο χώρο των «λευκών» συσκευών με τελευταίο παράδειγμα την ολοκλήρωση της εξαγοράς της ιταλικής Candy από την Haier, με την τελευταία να περιλαμβάνεται πλέον μέσα στην πρώτη πεντάδα των κατασκευαστών ηλεκτρικών συσκευών στην Ευρώπη.
Η νέα εταιρεία που δημιουργείται περιλαμβάνει αρκετά γνωστά brands όπως είναι τα Candy, Hoover, Rosières, Haier, GE Appliances και Fisher & Payke και οι συνολικές πωλήσεις των Haier και Candy εντός του 2018 αντιπροσωπεύουν ένα μερίδιο 15,1% παγκοσμίως στις μεγάλες οικιακές συσκευές, ένα 22,7% στις ελεύθερες συσκευές ψύξης και ένα 19,8% στις οικιακές συσκευές πλύσης (σύμφωνα με το Euromonitor). Ακόμη, ο συνδυασμένος τζίρος αντιστοιχεί στην 5η θέση στην Δυτική Ευρώπη, με τον στόχο που έχει τεθεί να είναι η είσοδος στην πρώτη τριάδα έως το 2022.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η απόκτηση της Candy ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική της Haier να κατακτήσει μια ηγετική θέση σε όλες τις γεωγραφικές ζώνες, ενώ το όραμα της κινεζικής εταιρεία είναι να γίνει ηγέτιδα εταιρεία στο IoT και τις «έξυπνες» οικιακές συσκευές. Έτσι, η κοινή πορεία θα ωφεληθεί από την υψηλή αλληλοσυμπλήρωση μεταξύ της γκάμας που προσφέρει η Haier και εκείνης της Candy, τόσο σε προϊόντα όσο και σε εταιρικά σήματα, ώστε να καλυφθούν όλες οι κατηγορίες της αγοράς σε επίπεδα τιμών και προϊόντα. Παράλληλα, παραμένει βασικός στόχος η προσφορά βιώσιμων λύσεων οικιακού εξοπλισμού σε ευρωπαίους και διεθνείς πελάτες.