Για ελαφρά μείωση των πωλήσεων οθονών υπολογιστών στην ελληνική αγορά κατά το β’ τρίμηνο του 2019 κάνει λόγο σε ανακοίνωση της η AOC & MMD Greece, επικαλούμενη στοιχεία της εξειδικευμένης εταιρείας Context, χωρίς, όμως, να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες. Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η ευρωπαϊκή αγορά παρουσίασε αύξηση 3,2%.
Η AOC & MMD Greece προωθεί τις οθόνες AOC και Philips (σ.σ. η MMD έχει την άδεια χρήσης του εμπορικού σήματος της Philips όσον αφορά τις οθόνες Philips) και τα δύο brands είχαν μαζί ένα μερίδιο αγοράς της τάξεως του 18,9% που τους έφερε στη δεύτερη θέση της αγοράς οθονών. Σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2018, η AOC αύξησε τον όγκο των πωλήσεων της κατά 27,5% το β’ τρίμηνο του 2019. Στην κατηγορία των μεγάλων οθονών (27” και άνω), η AOC και η MMD μαζί κατέχουν το τρίτο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς με 12,9% και παρουσίασαν αύξηση 122,9% σε ετήσια βάση. Η MMD αυξήθηκε κατά 158,6% και η AOC κατά 111,3%.
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, AOC και MMD είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 6,7% και βρέθηκαν στην τρίτη θέση με 14,1%. Στις οθόνες 27 ιντσών και άνω, τα δύο brands βρίσκονται στη δεύτερη θέση με μερίδιο 14%, ενώ αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 57,7%.