Όπως έγινε γνωστό, η Burberry κατέστρεψε προϊόντα αξίας πάνω από 28 εκατ. λιρών φέτος για να μην τα αγοράσουν… λάθος άνθρωποι.
Λόγω της ύφεσης, τα τελεταία δύο χρόνια η Burberry καταλήγει με μεγάλο στοκ απούλητων προϊόντων, σχεδόν διπλάσια σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.
Συνολικά, τα τελευταία 5 χρόνια έχουν καταστραφεί προϊόντα Burberry αξίας πάνω από 90 εκατομμύρια λίρες αποκαλύπτουν τα στοιχεία, τα οποία κάνουν και τους μετόχους της επιχείρησης να δυσανασχετούν, απορρώντας γιατί δεν διατέθηκαν στην αγορά ξανά.
Ωστόσο, η Burberry, όπως και όλα τα διάσημα brand ρούχων και οι μεγάλοι Οίκοι Μόδας, προτιμούν να καταστρέφουν τα απούλητα προϊόντα τους περασμένων σεζόν για να προστατεύσουν την πνευματική ιδιοκτησία και την αξία της εταιρείας τους. Αν τα στοκ πουληθούν σε χαμηλότερες τιμές και τα προϊόντα γίνουν ευρέως προσβάσιμα, τότε το brand θα χάσει την αξία του.
Οι ίδιοι οι σχεδιαστές ισχυρίζονται πως δεν θέλουν να πουληθούν τα προϊόντα τους σε προσφορές, ή να αγοραστούν από τον «λάθος» τύπο ανθρώπων, υποτιμώντας έτσι το εμπορικό σήμα. Τα προϊόντα πολυτελείας απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό, με συγκεκριμένη αγοραστική δύναμη και αν γίνουν πιο προσβάσιμα θα αλλοιωθεί και το πρεστίζ τους και η οικονομική τους αξία.