Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου
Νέο στρατηγικό σχέδιο επεξεργάζεται η Allianz, με βασικούς άξονες την απλοποίηση της γκάμας των προϊόντων της, την ψηφιοποίηση και τον πελατοκεντρισμό όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του γερμανικού ασφαλιστικού κολοσσού Oliver Baete σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Handelsblatt, τα βασικά σημεία του νέου σχεδίου θα παρουσιαστούν στα τέλη Νοεμβρίου.
Η Allianz θέτει ως βασικό στόχο να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της στους δείκτες πελατειακής ικανοποίησης. “Οταν η Uber ή η JD.com εξετάζουν με ποια ασφαλιστική εταιρεία προτιμούν να συνεργαστούν, θα πρέπει να πουν: Ιδανικά με την Allianz”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Baete.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι στο παρελθόν, πολλοί πελάτες είχαν εκφράσει παράπονα ότι η προϊοντική “παλέτα” της μεγαλύτερης ασφαλιστικής εταιρείας της Ευρώπης είναι υπερβολικά μεγάλη. “Θέλουμε να προσφέρουμε πιο συνεκτικά και πιο ευκολονόητα προϊόντα”, σημείωσε χαρακτηριστικά.