Μετά από ανοιχτό διαγωνισμό στον οποίο συμμετείχαν 6 ισχυροί «παίκτες», μεταξύ αυτών η εταιρεία Άμβυξ (ο μέχρι πρότινος διανομέας), η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναλαμβάνει την διανομή προϊόντων της Bacardi στη χώρα μας.
Το χαρτοφυλάκιο της Bacardi Limited γνωστό και πλούσιο σε μάρκες και ετικέτες: το γνωστό ρούμι BACARDÍ, η βότκα GREY GOOSE, η τεκίλα PATRÓ®, το scotch ουίσκι DEWAR’®, το τζιν BOMBAY SAPPHIRE, το βερμούτ και οι αφρώδεις οίνοι MARTINI και πολλά άλλα.
Να ενισχύσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά
Η Bacardi Greece, με Γενικό Διευθυντή τον κ. Κωνσταντίνο Κουβαρά, έχει θέσει ως στόχο την ενδυνάμωση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά αναπτύσσοντας περαιτέρω τις μάρκες της.
Σε αυτό εντάσσεται και το γεγονός ότι η Bacardi ανακοίνωσε επίσης τη δημιουργία μιας ειδικής ομάδας που θα επισκέπτεται το κανάλι του On trade με σκοπό την ενίσχυση των συνεργασιών της με επιλεγμένα κοκτέιλ μπαρ και κλαμπ. Η ομάδα αυτή θα ενταχθεί στην ήδη υπάρχουσα δομή της Bacardi Greece και θα δημιουργεί προσαρμοσμένα προγράμματα που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη των σημείων αυτών σε όλη την χώρα.
Τι λένε για την νέα συνεργασία οι δυο πλευρές
«Η συμφωνία αυτή θα αλλάξει τον τρόπο που λειτουργεί η Bacardi στην Ελλάδα,» δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνος Κουβαράς. «Πέρα από τη δυνατότητα που θα μας δώσει να φτάσουμε σε περισσότερα σημεία πώλησης μέσω του δικτύου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, θα μπορέσουμε παράλληλα να εστιάσουμε σε βάθος σε επιλεγμένα μπαρ και κλαμπ στην Ελλάδα.»
«Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να υποστηρίξουμε την on–trade αγορά στην παρούσα κρίση αλλά και την επόμενη ημέρα. Ο ρόλος των μπαρ και κλαμπ ήταν και είναι ζωτικής σημασίας καθόλη τη διάρκεια των 158 χρόνων της ιστορίας της εταιρείας μας και είμαστε αποφασισμένοι να λειτουργήσουμε κι εμείς με τον ίδιο τρόπο για τους συνεργάτες μας, ειδικά σε μια στιγμή που η αγορά το χρειάζεται περισσότερο από ποτέ.»
«Πρόκειται για μια συμφωνία αμοιβαία επωφελή, τόσο για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία όσο και για την Bacardi, δεδομένου ότι τα χαρτοφυλάκια προϊόντων μας είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό συμπληρωματικά,» δήλωσε ο κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. «Θα προσφέρουμε στην αγορά μία ακόμα πιο δυναμική και ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων αλλά και υπηρεσίες υψηλότατων προδιαγραφών, καθώς από την 1η Απριλίου θα διανέμουμε προϊόντα σε πλήθος κατηγοριών: μπίρα, μηλίτη, νερό και αλκοολούχα ποτά. Θα αγκαλιάσουμε το χαρτοφυλάκιο της Bacardi και θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στις ανάγκες των πελατών και των καταναλωτών μας.»
«Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εμμένει στη δέσμευσή της για επενδύσεις στην ελληνική αγορά και ανάπτυξη με γνώμονα τη βιωσιμότητα, συνεισφέροντας σταθερά στην ελληνική οικονομία. Τη συγκεκριμένη περίοδο, εν μέσω μιας άνευ προηγουμένου κρίσης, αισθανόμαστε ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη απέναντι στους εργαζόμενους, τους συνεργάτες, τους προμηθευτές και τους πελάτες μας,» συμπληρώνει ο κ. Δανιηλίδης.
Η συμφωνία με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία επιτεύχθηκε μετά από ανοιχτό διαγωνισμό, στον οποίο συμμετείχαν έξι εταιρείες, μεταξύ των οποίων και ο νυν διανομέας της Bacardi, η εταιρεία Άμβυξ.
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της Άμβυξ για την υποστήριξη που έδωσαν στην Bacardi και το χαρτοφυλάκιό της τα τελευταία πέντε χρόνια,» δήλωσε ο κ. Κουβαράς. «Είμαι πεπεισμένος ότι θα υπάρξει μία ομαλή μετάβαση στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία μέσα στους επόμενους μήνες.»
Βάιος Κρόκος