Αναστάτωση προκάλεσε σύμφωνα με πληροφορίες η είδηση περί κλοπής στοιχείων από 15.000 πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, από πελάτες ταξιδιωτικού γραφείου.
Οι τράπεζες φέρονται ήδη να προχωρούν στην αντικατάσταση των εν λόγω καρτών προς αποφυγή δυσάρεστων εκπλήξεων, ενώ έχει ξεκινήσει έρευνα.
Τι συνέβη λοιπόν;
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής», ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο των online πωλήσεων τουριστικών υπηρεσιών διαπίστωσε περίεργες συναλλαγές από κάρτες πελατών της, όπως κατήγγειλαν και κάποιοι εξ αυτών.
Μπορεί τα κρούσματα να μην έφθασαν τα 15.000 όσοι δηλαδή και οι πελάτες-κάτοχοι των εν λόγω καρτών, ωστόσο τα πιστωτικά ιδρύματα προχώρησαν σε κινήσεις πρόληψης και παρακολούθησης του συνόλου των συγκεκριμένων καρτών.
Παράλληλα «τρέχουν» και τη διαδικασία αντικατάστασης για παν ενδεχόμενο όλων των καρτών από πελάτες που προχώρησαν στην αγορά ταξιδιωτικών υπηρεσιών από την ιστοσελίδα της συγκεκριμένης εταιρείας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τράπεζες επωμίστηκαν το κόστος αντικατάστασης αλλά και των «ύποπτων» συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν, οι οποίες δεν επιβαρύνουν τους κατόχους των καρτών.
Για τη συγκεκριμένη υπόθεση έχουν ενημερωθεί τόσο η Τράπεζα της Ελλάδος όσο και τα δύο μεγάλα σχήματα πληρωμών, δηλαδή η Visa και η MasterCard.
Η έρευνα επικεντρώνεται στο κατά πόσο η συγκεκριμένη ιστοσελίδα τηρούσε τα πρότυπα ασφαλείας (σ.σ. κανόνες PCI DSS) για τις συναλλαγές μέσω πλαστικού χρήματος.
Η έρευνα αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Μαρτίου.