Η επέκταση της Coca-Cola σε νέες κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών που θα απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά και θα καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών όλη την ημέρα αποτελεί τη νέα στρατηγική της εταιρείας στον κλάδο των αναψυκτικών.
Η στρατηγική αυτή μεταφέρεται και στην Ελλάδα και στο πλαίσιο αυτό, στην έντονα ανταγωνιστική αγορά του κρύου τσαγιού, η Coca-Cola λανσάρει το Fuzetea, μια από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας, με αξία που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί. Σημειώνεται ότι το μερίδιο αγοράς του παγωμένου τσαγιού στα μη αλκοολούχα ποτά στην Ελλάδα ανέρχεται σε περίπου 3%.
Η τοποθέτηση του προϊόντος Fuzetea στην ελληνική αγορά έχει ήδη ολοκληρωθεί ενώ η Coca-Cola Hellas ξεκινά ένα δυνατό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας με στόχο το προϊόν σε βάθος τριετίας να καταστεί ηγέτης στην συγκεκριμένη κατηγορία στην ελληνική αγορά.
Προς το παρόν τα προϊόντα Fuzetea εισάγονται από το εξωτερικό και διανέμονται στην ελληνική αγορά αλλά μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους θα ξεκινήσει η παραγωγή των συγκεκριμένων προϊόντων στο εργοστάσιο του Σχηματαρίου καθώς και η εξαγωγή τους σε άλλες χώρες.
Όπως ανέφερε η Λίλιαν Νεκταρίου γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas με ευθύνη Ελλάδα Κύπρο και Μάλτα κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση του νέου προϊόντος, “το λανσάρισμα του Fuzetea στην Ελλάδα αποτελεί ένα ακόμα σταθμό στην καινούρια μας στρατηγική να προσφέρουμε στους καταναλωτές εκτός από τα αγαπημένα μας αναψυκτικά πολλές άλλες νέες κατηγορίες προϊόντων και μάρκες που απευθύνονται στις σημερινές ανάγκες των καταναλωτών για ένα πιο υγιεινό και πιο φυσικό τρόπο ζωής με καινούρια πρωτοποριακά προϊόντα”.
Η κ. Νεκταρίου ανέφερε ότι η νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού Fuzetea αποτελεί μία από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας με αξία που ξεπερνά το 1 δισ. δολ. στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί. “Το Fuzetea έχει ήδη ξεκινήσει το ταξίδι του στην Ελλάδα. Συνεχίζουμε το ταξίδι μας στην καινοτομία. Έχουμε πολλά ακόμα ωραία νέα να μοιραστούμε με τους καταναλωτές μας στην Ελλάδα σε όλη τη διάρκεια του 2018” τόνισε η κ. Νεκταρίου.
Από την πλευρά της η Nτιάνα Μπίρμπα, marketing manager της Coca-Cola Hellas σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, στο πλαίσιο της εκδήλωσης ανέφερε: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το Fuzetea είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελλάδα, καθώς πρόκειται για μια πρωτοποριακή μάρκα τσαγιού που συνδυάζει απολαυστικά εκχυλίσματα βοτάνων με φρούτα. Ακόμα πιο χαρούμενους αλλά και περήφανους μας κάνει το γεγονός ότι προέρχεται από βιώσιμες καλλιέργειες τσαγιού και είμαι σίγουρη ότι η γεύση του θα σας κάνει να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι”.
Σημειώνεται ότι το Fuztea είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε έξι γεύσεις. Συγκεκριμένα, Black Ice Tea Λεμόνι με εκχύλισμα Λουίζας, Green Ice Tea Μάνγκο με εκχύλισμα Χαμομηλιού και Black Ice Tea Ροδάκινο με εκχύλισμα Ιβίσκου και οι τρεις επιλογές ΖΕRO, Black Ιce Τea Λεμόνι, Black Ιce Τea Λευκό Ροδάκινο και Green Ιce Τea Passionfruit για απόλαυση χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες.