Για την Παρασκευή 28 Ιουνίου, έχει προγραμματισθεί το split της μετοχής της Autohellas, σε αναλογία 4 νέες για κάθε 1 παλαιά.
Διαδικασία, που εγκρίθηκε στην γενική συνέλευση των μετόχων της 15ης Μαίου και προέβλεπε τη μείωση της ονομαστικής αξίας της μετοχής με την ταυτόχρονη αύξηση του συνολικού αριθμού και διαπραγμάτευση των νέων μετοχών από την συνεδρίαση της 28 του μηνός.
Το τελευταίο διάστημα η διοίκηση της εισηγμένης προχωρά μεθοδικά σε μία σειρά ενεργειών που θα μπορούσαν να ενταχθούν σε έναν ευρύτερο σχεδιασμό για την Autohellas που σε δεύτερο χρόνο θα έχει ένα ….δεύτερο…άνοιγμα της μετοχικής βάσης σε νέους στρατηγικούς παίκτες.
Στις αρχές Μαρτίου, η εταιρεία προχώρησε στην απόσχιση του κλάδου αυτοκινήτων-ανταλλακτικών SEAT, ένα μήνα αργότερα πρότεινε τη διανομή καλού μερίσματος (1,5 ευρώ/μετοχή) και split της μετοχής με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, Ευτύχη Βασιλάκη να εκτιμά πως μετά την περυσινή εκτίναξη φέτος η αύξηση θα είναι περιορισμένη στους τρεις τομείς δραστηριότητας (εμπορεία αυτοκινήτων, ενοικιάσεις στο εσωτερικό και εξωτερικό). Δεν σχεδιάζεται άλλη εξαγορά (για το 2019) πέρα από την ληφθείσα απόφαση για την απόκτηση του υπολοίπου 50% της ΕΛΤΡΕΚΚΑ.
Η διοίκηση ΔΕΝ εξετάζει την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου (στα βήματα της Aegean) ενώ θα πρέπει να θυμίσουμε πως τον Αύγουστο του 2018 είχε προχωρήσει σε τιτλοποιήσεις ύψους 101 εκατ. (αγορές από ΕΤΕπ, EBRD και KfW, ενώ τον Μάρτιο (23/3) 2018 είχε γίνει το πρώτο placment για το 10,23% από την οικογένεια Βασιλάκη σε τιμή διάθεσης 22,6 ευρώ.
Σημειωτέον, πως ο Ευτύχης Βασιλάκης έχει το 60,06% του μετοχικού κεφαλαίου, η Fidelity ένα 5,02% συν το 10,23% που έχει περάσει σε “τρίτα χέρια”.
Στα 290,69 εκατ. Ευρώ η κεφαλαιοποίηση της εισηγμένης, με την τρέχουσα τιμή στο ταμπλό στα 23,80 και υψηλό στα 26,20 ευρώ από τη συνεδρίαση της 3ης Μαίου.