Καθώς τα μέτρα έναντι της πανδημίας αίρονταν σταδιακά κατά τη διάρκεια του 2021, η κίνηση στους δρόμους αυξάνονταν επίσης σε σημαντικά επίπεδα, αν όχι σε επίπεδα προ COVID-19.
Σε σχέση με το 2020, η χρήση επαγγελματικών οχημάτων αυξήθηκε περισσότερο σε σύγκριση με τα ΙΧ των ιδιωτών, μιας και και η τηλεργασία παρέμεινε ως βασική επιλογή για τους εργαζόμενους.
Την ίδια ώρα οι δείκτες των αποζημιώσεων αυξήθηκαν, σύμφωνα με τα στοιχεία των αγορών πανευρωπαϊκά.
Αυτό αποτυπώνεται σε τελευταίο report της Insurance Europe για το κλάδο αυτοκινήτου, ένας τομέας που χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό.
Όπως αναφέρεται επίσης, σε ορισμένες αγορές, η οικονομική ανάκαμψη ενίσχυσε αύξησε τον αριθμό των νέων ασφαλισμένων οχημάτων, οδηγώντας σε αύξηση των συνολικών ασφαλίστρων.
Πληθωρισμός – κόστος ανταλλακτικών και πιέσεις
Σε ολόκληρη την Ευρώπη, η άνοδος του πληθωρισμού επηρέασε το κόστος των ανταλλακτικών, των επισκευών και τις σχετικές υπηρεσίες, οι οποίες πλήττονταν ήδη από διαταραχές της αλυσίδας εφοδιασμού.
Αυτό άρχισε να αντικατοπτρίζεται σε κάποιο βαθμό στα ασφάλιστρα του 2021 και είναι πιθανό να γίνουν πιο εμφανή τα επόμενα χρόνια. Αυτοί οι διαφορετικοί παράγοντες διέφεραν μεταξύ των χωρών, οδηγώντας σε σημαντικές διαφορές μεταξύ των αγορών, όπως σημειώνει η Insurance Europe.
Συνοπτικά, η επιστροφή στη κανονικότητα, η αύξηση ατυχημάτων και αποζημιώσεων φέρνουν νομοτελειακά τις απαιτούμενες αναπροσαρμογές προς τα πάνω στο ασφάλιστρο, όπως συστήνει και η Insurance Europe.
Περισσότερα στο insuranceworld.gr