Η καμπάνια «Share a Coke» επιστρέφει, πιο δημιουργική και προσωπική από ποτέ, και καλεί την νέα γενιά να την ανακαλύψει, να εμπνευστεί από την μουσική και να μοιραστεί μια παγωμένη Coca-Cola με τα αγαπημένα της πρόσωπα. Σε συνεργασία με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, βασικό μήνυμα το «Who Will You Share a Coke With?» και όχημα τις νέες συσκευασίες με τα πιο δημοφιλή ελληνικά ονόματα, που βρίσκονται ήδη στην αγορά, η Coca-Cola μας καλεί να δημιουργήσουμε νέες αναμνήσεις με τους φίλους και τα αγαπημένα μας πρόσωπα, δημιουργώντας μια πρωτοποριακή εμπειρία που συνδέει την δύναμη της μουσικής με μία από τις πιο εμβληματικές καμπάνιες της ιστορίας της. Το «Share a Coke» ενσαρκώνει την πίστη της Coca-Cola στην «Αληθινή Μαγεία», τη μαγεία που γεννιέται όταν οι άνθρωποι έρχονται κοντά, εξυμνώντας τις ανθρώπινες σχέσεις.
Σε αυτό το πλαίσιο, η νέα καμπάνια του αγαπημένου brand, χωρίζεται σε δύο διαφορετικές φάσεις. Κατά τη διάρκεια της πρώτης φάσης, η οποία θα διαρκέσει από τις 9 έως και τις 22 Ιουνίου, οι καταναλωτές καλούνται να συμμετέχουν στον νέο Social Media διαγωνισμό της Coca-Cola και να διεκδικήσουν μια προσωπική αφιέρωση στο Instagram προφίλ τους από τον Κωνσταντίνο Αργυρό. Το μόνο που χρειάζεται είναι να βρουν μια συσκευασία Coca-Cola που αναγράφει το όνομα τους, ή κάποιου αγαπημένου τους προσώπου, να την ανεβάσουν σε story στο Instagram και να κάνουν tag το λογαριασμό του Κωνσταντίνου Αργυρού (@argiros_konstantinos) και της Coca-Cola (@cocacolagreece). Κατόπιν κλήρωσης θα προκύψουν οι νικητές!
Στη δεύτερη φάση της ενέργειας, η Coca-Cola και ο Κωνσταντίνος Αργυρός πρωτοπορούν και προσφέρουν μία εξατομικευμένη μουσική εμπειρία που δεν έχει ξανά συμβεί στην Ελλάδα. Από τις 23 Ιουνίου, σκανάροντας το QR code στις συσκευασίες της Coca-Cola και επιλέγοντας το όνομα που επιθυμούν, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν τον Κωνσταντίνο Αργυρό να τραγουδάει το όνομα τους, ή το όνομα ενός αγαπημένου τους προσώπου, στη νέα μεγάλη του επιτυχία με τίτλο «Το Party (θα έχει το όνομα σου)», που κυκλοφορεί από την Panik Platinum. Κάθε εκδοχή του τραγουδιού είναι διαφορετική και έχει δημιουργηθεί για να αντιστοιχεί σε ένα από τα 79 ονόματα που εμφανίζονται στις «Share a Coke» συσκευασίες της Coca-Cola, προσφέροντας με αυτό τον τρόπο μια προσωπική και ιδιαίτερα ξεχωριστή εμπειρία.
Η δράση στο πιο μοναδικό μουσικό καλοκαίρι, μέχρι το επόμενο, κορυφώνεται στις συναυλίες του Κωνσταντίνου Αργυρού, αλλά και στα μεγαλύτερα μουσικά φεστιβάλ της Ελλάδας, όπως το Release Athens και το Ejekt Festival, όπου η Coca-Cola θα είναι και φέτος παρούσα. Σε αυτό το πλαίσιο, οι καταναλωτές, μπαίνοντας στο coca-cola.gr, έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν εισιτήρια για τις πιο πολυσυζητημένες μουσικές εκδηλώσεις του καλοκαιριού, απολαμβάνοντας πολλά δώρα και εκπλήξεις. Τέλος, κατά τη διάρκεια των συναυλιών και των φεστιβάλ, οι καταναλωτές θα μπορούν να δημιουργήσουν τη δική τους προσωποποιημένη συσκευασία με όνομα της επιλογής τους, καθώς και να ανακαλύψουν εκπλήξεις, δώρα και διαδραστικές εμπειρίες στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της Coca-Cola.
Η Μάρθα Οστιούνη, Senior Marketing Manager για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Coca-Cola, δήλωσε σχετικά: «Με τη νέα, ανανεωμένη καμπάνια «Share a Coke» επιδιώκουμε να συστήσουμε μια από τις πιο εμβληματικές καμπάνιας μας στην gen-z, την γενιά που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο εκφραζόμαστε, επικοινωνούμε και μοιραζόμαστε τις σημαντικότερες στιγμές και εμπειρίες μας. Αυτή είναι η γενιά που αποτελεί την έμπνευση μας, έτσι ώστε να φέρουμε κοντά όλους τους ανθρώπους μέσα από τη δύναμη της μουσικής και της προσωπικής έκφρασης. Η συνεργασία μας με τον κορυφαίο Έλληνα καλλιτέχνη Κωνσταντίνο Αργυρό, και η επιστροφή της «Share A Coke» καμπάνιας με ένα τόσο καινοτόμο twist, αντικατοπτρίζει τη διαρκή μας δέσμευση -αλλά και ανάγκη- να δημιουργούμε αυθεντικές και αξέχαστες εμπειρίες για όλους».
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την καμπάνια Share A Coke, καθώς και τις δράσεις της Coca-Cola στα μεγαλύτερα μουσικά φεστιβάλ της χώρας μπορείτε να βρείτε εδώ.