Η Κρήτη σήμερα ξύπνησε από έναν ισχυρό σεισμό 4 ρίχτερ περίπου 65 χιλιόμετρα δυτικά των Χανίων. Ευτυχώς χωρίς σοβαρές ζημιές.
Υπάρχει όμως κι ένας άλλος διαρκής σεισμός που όλοι νιώθουν στο νησί.
Απ΄ ότι μαθαίνω η διπλή δημοπράτηση του ΒΟΑΚ πήρε και δεύτερη αναβολή, όπως περίμεναν όσοι παρακολουθούσαν από κοντά τις εξελίξεις του διαγωνισμού για το έργο κατασκευής του βόρειου οδικού άξονα της Κρήτης. Ο διαγωνισμός είναι για τα δύο κύρια τμήματα δηλαδή Χανιά- Ηράκλειο- Χερσόνησος (200 χλμ) που βγαίνει με το μοντέλο της παραχώρησης και το Χερσόνησος- Νεάπολη που θα γίνει με ΣΔΙΤ. Αυτή την στιγμή είναι το μεγαλύτερο οδικό project που βρίσκεται σε διαγωνιστική διαδικασία και εύλογα το ενδιαφέρον των εργολάβων είναι στο…κόκκινο.
Η παράταση, που δόθηκε για τις 8 Οκτωβρίου, ζητήθηκε από τους ίδιους τους κατασκευαστές λόγω του τεράστιου όγκου εγγράφων, δικαιολογητικών κ.λ.π και προκειμένου να αποφευχθούν αστοχίες.
Και μια που η κουβέντα για τον κλάδο να σας πληροφορήσω, πως στην πιάτσα θεωρούν τελειωμένο πως το Πάτρα-Πύργος θα κατανεμηθεί ισομερών και μερίδια θα πάρουν και ο Καλογρίτσας (μέσω του Τοξότη; ) και ο Κόκκαλης/Κούτρας (Ιντρακάτ) και ο Εμφιετζόγλου (Μηχανική) ο οποίος εδώ και ένα χρόνο επανακάμπτει στο παιχνίδι.