Με αφορμή τη συνεργασία του Public Group με την Klarna, τη διεθνή τράπεζα λιανικής που προσφέρει υπηρεσίες αγορών και πληρωμών, αλλά και τη συμμετοχή του ομίλου στο νέο κύκλο χρηματοδότησης ύψους 800 εκατ. ευρώ της Klarna, ο διευθύνων σύμβουλος του Public Group, Ρόμπυ Μπουρλάς, αποκαλύπτει σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων τα σχέδια του Public Group αλλά και τον τρόπο με τον οποίο θα μεγιστοποιηθεί η αξία της συγκεκριμένης συνεργασίας.
Tι νέο φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα η Public;
Εστιάζοντας στις στρατηγικές κινήσεις του οικοσυστήματος καινοτομίας Pubic Group, ο κ. Μπουρλάς επισημαίνει ότι σε αυτές περιλαμβάνονται η ενοποίηση των δύο brands ‘Public’ και ‘MediaMarkt’ κάτω από την μάρκα ‘Public’, ο μετασχηματισμός του δικτύου με νέας γενιάς καταστήματα που θα φιλοξενούν πλέον και τις οικιακές συσκευές αλλά και οι επενδύσεις για τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πολυκαναλικής εμπειρίας αγορών που απελευθερώνει τον καταναλωτή και την ανάγκη του για περισσότερες επιλογές.