Η ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ Α.Β.Ε.Ε. (SAR.AT, SAR:GA) ανακοινώνει τις ενοποιημένες οικονομικές επιδόσεις της για την εξάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2025 σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (Δ.Π.Χ.Α.). 

Βασικότερα σημεία του Α’ Εξαμήνου 2025 

  • Η συνεπής υλοποίηση του στρατηγικού μας σχεδίου με ξεκάθαρη εστίαση στις κατηγορίες προτεραιότητας βελτιώνει το μείγμα πωλήσεων
    • Οι πωλήσεις το Α’ εξάμηνο 2025 ανήλθαν σε €304,3εκ. έναντι €302,6εκ. το Α’ εξάμηνο 2024, αυξημένες κατά 0,5%.
    • Οι πωλήσεις της κατηγορίας των προϊόντων Ομορφιάς / Περιποίησης Δέρματος / Αντηλιακής Προστασίας αυξήθηκαν κατά 22,7%, υποστηριζόμενες από την ισχυρή δυναμική των πωλήσεων σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές που αυξήθηκαν κατά 52,7% σε σύγκριση με το Α’ εξάμηνο 2024.
  • Η συνεχής εστίαση στην αύξηση των περιθώριων κέρδους οδηγεί σε ισχυρή αύξηση των EBITDA και EBIT
    • Τα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το Α΄ εξάμηνο 2025 διαμορφώθηκαν στα €48,3εκ. έναντι €41,7εκ. το Α΄ εξάμηνο 2024, αυξημένα κατά 15,7% με το περιθώριο EBITDA να διαμορφώνεται στο 15,9% (έναντι 13,8% το Α΄ εξάμηνο 2024).  
    • Τα Λειτουργικά Κέρδη (EBIT) ανήλθαν σε €37,5εκ. το Α΄ εξάμηνο 2025, αυξημένα κατά 17,9% σε σύγκριση με το Α΄ εξάμηνο 2024 (EBIT Α’ εξαμήνου 2024: €31,8εκ.) με το περιθώριο EBIT να διαμορφώνεται στο 12,3% το Α΄ εξάμηνο 2025 έναντι 10,5% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.  
    • Το περιθώριο ΕΒΙΤ αυξήθηκε κατά 181 μονάδες βάσης σε σύγκριση με το Α΄ εξάμηνο 2024, υποστηριζόμενο από το μείγμα των προϊοντικών κατηγοριών, την πειθαρχημένη διαχείριση κόστους και την ενισχυμένη λειτουργική αποδοτικότητα. 
  • Η ισχυρή λειτουργική απόδοση ενισχύει την αύξηση των καθαρών κερδών
    • Τα Κέρδη προ φόρων (EBT) διαμορφώθηκαν στα €36,5εκ. το Α΄ εξάμηνο 2025 έναντι €30,1εκ. το Α΄ εξάμηνο 2024, αυξημένα κατά 21,4% με το περιθώριο EBT να διαμορφώνεται στο 12,0% το Α΄ εξάμηνο 2025 (έναντι 9,9% το Α΄ εξάμηνο 2024). 
    • Τα καθαρά κέρδη το Α΄ εξάμηνο 2025 διαμορφώθηκαν στα €29,2εκ. έναντι €24,3εκ. το Α΄ εξάμηνο 2024, αυξημένα κατά 20,0% παρουσιάζοντας βελτιωμένα περιθώρια κέρδους (περιθώριο καθαρού κέρδους Α΄ εξαμήνου 2025 στο 9,6% σε σύγκριση με το περιθώριο καθαρού κέρδους Α΄ εξαμήνου 2024 στο 8,0%). 
    • Ισχυρή αύξηση των κερδών ανά μετοχή (EPS) κατά 22,2% στα €0,46 έναντι €0,37 το Α΄ εξάμηνο 2024. 
  • Η ισχυρή χρηματοοικονομική θέση παρέχει δύναμη και ευελιξία
  • Ισχυρή χρηματοοικονομική θέση και ρευστότητα που υποστηρίζεται από την κερδοφορία του Ομίλου και από την αποδοτική διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.
  • Υγιής χρηματοοικονομική θέση με καθαρό δανεισμό στα €32,8εκ. στις 30 Ιουνίου 2025 (σε σύγκριση με €43,9εκ. στις 30 Ιουνίου 2024).
  • Τον Ιανουάριο του 2025 εισπράχθηκε η πρώτη δόση των €20,6εκ. από την πώληση του μεριδίου μας στην Estee Lauder το 2022 (η τελευταία δόση έχει προγραμματιστεί για τον Ιανουάριο του 2028).
  • Πρόωρη αποπληρωμή δανείου €5,0εκ. επιβεβαιωμένη για τον Σεπτέμβριο. 
  • Ο Όμιλος διατηρεί εγκεκριμένα δάνεια για τη χρηματοδότηση εξαγορών εάν και όποτε αυτές προκύψουν. 
  • Δημιουργία πρόσθετης αξίας για τους Μετόχους με αυξημένο μεικτό ποσό μερίσματος κατά 33,3% 
    • Πληρωμή το Μάιο 2025 μεικτού μερίσματος για τη χρήση 2024 συνολικού ποσού €20,0εκ. (αύξηση κατά 33,3% από τα €15,0εκ. για τη χρήση 2023) 
    • Μέρισμα ανά μετοχή ποσού €0,31 (έναντι €0,23 που πληρώθηκε το Μάιο 2024 για το 2023) 
    • Στο 43,5% των καθαρών κερδών 2024 (payout ratio) ανήλθε η πληρωμή μερίσματος (έναντι 38,2% το περασμένο έτος).
  • Προώθηση της στρατηγικής ατζέντας του Ομίλου 
  • Ο ψηφιακός μετασχηματισμός προχωρά σύμφωνα με το πλάνο: 
    • Το Go-live του πρώτου κύματος χωρών στο SAP S/4HANA (Ελλάδα, Ουγγαρία, Τσεχία & Σλοβακία) υλοποιήθηκε επιτυχώς
    • Σε εξέλιξη η υλοποίηση του δεύτερου κύματος χωρών (Βουλγαρία, Ρουμανία, Δυτικά Βαλκάνια) με το Go-live να ακολουθεί τον Ιανουάριο 2026
    • Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρόγραμμα Ενοποιημένου Επιχειρηματικού Σχεδιασμού (IBP – Integrated Business Planning), συμβάλλοντας στην ενίσχυση της επιχειρησιακής ευελιξίας, και
    • Αξιοποίηση νέων ψηφιακών εργαλείων και πλατφορμών για τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών.  
  • Σταθερή πρόοδος στην υλοποίηση της στρατηγικής ESG, με κύριες δράσεις στη χρήση ανανεώσιμης ενέργειας και την εκπόνηση μελέτης αξιολόγησης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τις σειρές προϊόντων από ανακυκλωμένο πλαστικό, ενώ συνεχίζεται η πορεία προς την επίτευξη των ESG στόχων του Ομίλου. 
  • Οι επενδύσεις σε κεφαλαιουχικό εξοπλισμό (CAPEX) εξελίσσονται βάσει προγραμματισμού, ενισχύοντας τη λειτουργική αποδοτικότητα, με νέα έργα κυρίως στις παραγωγικές μονάδες της  Πολωνίας, καθώς και στην Ελλάδα με την επέκταση της παραγωγικής δυναμικότητας του εργοστασίου μας στα Οινόφυτα.
  • Επαναβεβαιώνουμε τις προβλέψεις μας για την κερδοφορία το 2025 οι οποίες στηρίζονται στην επιχειρησιακή πειθαρχία και τη βελτίωση των περιθωρίων κέρδους, παρά τη συγκρατημένη αύξηση των πωλήσεων:
  • EBITDA στα €92,0εκ., ανάπτυξη +12,7% συγκριτικά με το 2024 
  • EBIT στα €70,0εκ., +14,8% σε σύγκριση με το 2024 
  • Πωλήσεις στα €612,0εκ., +2,0% σε σχέση με το 2024  

Ο κ. Γιάννης Μπούρας, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σαράντη, σχολίασε: 

“Κοιτάζοντας το πρώτο εξάμηνο του 2025, αισθάνομαι ιδιαίτερα υπερήφανος για την ικανότητα της ομάδας μας να πετυχαίνει σταθερές επιδόσεις και ισχυρά λειτουργικά αποτελέσματα μέσα σε ένα απαιτητικό και έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Βασιζόμενοι στη δυναμική ανάπτυξη του 2024, εστιάζουμε στο βασικό μας προϊοντικό χαρτοφυλάκιο και υλοποιούμε με συνέπεια σημαντικές στρατηγικές πρωτοβουλίες – όπως η πρώτη φάση υλοποίησης του SAP S/4HANA, οι συνεχείς επενδύσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα και η ολοκλήρωση του προγράμματος Ενοποιημένου Επιχειρηματικού Σχεδιασμού (IBP) – ενισχύοντας έτσι τη μακροπρόθεσμη ανταγωνιστικότητα και ανθεκτικότητά μας.

Παράλληλα, καταγράψαμε σημαντική πρόοδο στην ενίσχυση της διεθνούς μας παρουσίας, με την αύξηση των φυσικών παραδόσεων της μάρκας αντηλιακών Carroten στην αγορά των ΗΠΑ. Πρόκειται για ένα καθοριστικό βήμα που μας ανοίγει την πρόσβαση σε ένα νέο καταναλωτικό κοινό, διευρύνοντας την εμβέλειά μας σε μια στρατηγική αναπτυσσόμενη αγορά. 

Η συνεπής εκτέλεση της στρατηγικής μας και η προσήλωσή μας στη διαχείριση του κόστους, μας επιτρέπουν να ενισχύουμε τα περιθώρια κέρδους, να διατηρούμε υγιή κερδοφορία και να παραμένουμε σε τροχιά επίτευξης των στόχων μας, παρά την πιο συγκρατημένη αύξηση των εσόδων.

Στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, παραμένουμε απόλυτα προσηλωμένοι στην εκτέλεση της στρατηγικής μας και στη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Με ξεκάθαρο οδικό χάρτη και ισχυρή επιχειρησιακή πειθαρχία, είμαστε βέβαιοι ότι θα επιτύχουμε τους στόχους κερδοφορίας για το σύνολο του έτους συνεχίζοντας να διασφαλίζουμε μακροπρόθεσμες επιδόσεις.”

Συνοπτικά Στοιχεία Κατάστασης Αποτελεσμάτων Περιόδου 
Ποσά σε € εκ. (εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά) H1 2025 H1 2024 Δ%
Έσοδα 304,3 302,6 0,5%
Μεικτά Κέρδη εκμεταλλεύσεως 117,5 116,8 0,6%
Περιθώριο Μεικτού Κέρδους 38,6% 38,6%
Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) 48,3 41,7 15,7%
Περιθώριο EBITDA 15,9% 13,8% +208bps
Κέρδη προ τόκων, φόρων (EBIT) 37,5 31,8 17,9%
Περιθώριο EBIT 12,3% 10,5% +181bps
Κέρδη προ φόρων (EBT) 36,5 30,1 21,4%
Περιθώριο EBT 12,0% 9,9% +206bps
Φόροι 7,3 5,7 27,8%
Κέρδη μετά φόρων 29,2 24,3 19,9%
Καθαρά Κέρδη 29,2 24,3 20,0%
Περιθώριο Καθαρών Κερδών 9,6% 8,0% +155bps
Κέρδη ανά μετοχή (σε €) 0,4575 0,3745 22,2%

*EBITDA: Εναλλακτικός Δείκτης Μέτρησης Απόδοσης, όπως ορίζεται στην παράγραφο 2.9 της Εξαμηνιαίας Οικονομικής Έκθεσης για την περίοδο 01.01.2025 – 30.06.2025

 

Κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους διασφαλίσαμε σταθερή απόδοση παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στο μακροοικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον, οι οποίες εκτιμάται ότι θα διατηρηθούν. Η πειθαρχημένη υλοποίηση του στρατηγικού μας σχεδιασμού, η ισχυρή εστίαση στη διαχείριση του κόστους και η δέσμευσή μας στις στρατηγικές μας προτεραιότητες εξακολουθούν να ενισχύουν την ανάπτυξή μας. Σε αυτό το πλαίσιο, επαναβεβαιώνουμε τις εκτιμήσεις μας για την κερδοφορία του 2025, οι οποίες στηρίζονται στην επιχειρησιακή πειθαρχία και την ανθεκτικότητα των περιθωρίων κέρδους, παρά την επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων. 

  • Επιβεβαιώνουμε τις προβλέψεις μας για το 2025, με το EBITDA να αναμένεται στα €92,0εκ. και το EBIT στα €70,0εκ., σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που ανακοινώθηκαν τον Μάρτιο 2025. Τα μεγέθη αυτά αντιστοιχούν σε αύξηση 12,7% σε σχέση με το EBITDA του 2024 (€81,6εκ.) και σε αύξηση 14,8% σε σχέση με το EBIT του 2024 (€61,0εκ.). 
  • Αναμένουμε πωλήσεις ύψους €612,0εκ. για το 2025, αυξημένες κατά 2,0% σε σύγκριση με το 2024 (€600,1εκ.).  

 

Οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου κατά το Α’ εξάμηνο 2025 ανήλθαν σε €304,3εκ. από €302,6εκ. το Α’ εξάμηνο 2024, παρουσιάζοντας αύξηση 0,5% με ένα ευνοϊκό μείγμα πωλήσεων, εστιάζοντας στο βασικό προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο και στα προϊόντα HERO, ενώ παράλληλα έγινε εξορθολογισμός του χαρτοφυλακίου Ιδιωτικής Ετικέτας. Η διαρκής προσήλωση στην επιχειρησιακή αποδοτικότητα και την πειθαρχημένη διαχείριση δαπανών συνέβαλαν καθοριστικά στην περαιτέρω ενίσχυση της κερδοφορίας.

Επιπρόσθετα, η λειτουργική ενοποίηση της Stella Pack, πολωνικής εταιρείας καταναλωτικών προϊόντων ειδών οικιακής φροντίδας που εξαγοράστηκε τον Ιανουάριο του 2024, συνεχίστηκε με τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας της, ενισχύοντας τις λειτουργικές συνέργειες και διευρύνοντας το παραγωγικό αποτύπωμα του Ομίλου στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Παράλληλα, οι επενδύσεις συνεχίζουν να κατευθύνονται στην ενίσχυση των υποδομών της Stella Pack στον τομέα της ανακύκλωσης (regranulation), σύμφωνα με τη δέσμευση του Ομίλου για υπεύθυνη παραγωγή και κυκλική οικονομία.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής του για περαιτέρω οργανική αύξηση πωλήσεων και κερδών, ο Όμιλος επικεντρώνεται στη βελτιστοποίηση και ενίσχυση του προϊοντικού του χαρτοφυλακίου, αξιοποιώντας την ισχυρή αναγνωρισιμότητα των εμπορικών σημάτων του στις στρατηγικές του προϊοντικές κατηγορίες σε ολόκληρη τη γεωγραφική του περιοχή. Πραγματοποιούνται επενδύσεις σε υποστηρικτικές ενέργειες και σε προγράμματα καινοτομίας σε επίπεδο προϊοντικής ανάπτυξης με έμφαση σε στοχευμένες στρατηγικές πρωτοβουλίες, προκειμένου να οδηγήσουν σε περαιτέρω δημιουργία αξίας στις γεωγραφικές περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε. Ο ‘Όμιλος συνέχισε την υλοποίηση ενός εκτεταμένου έργου εξορθολογισμού του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, που ξεκίνησε από το 2021, με στόχο την αύξηση της κερδοφορίας και την ενίσχυση της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας. Προϊόντα χαμηλής προτεραιότητας και περιορισμένης προστιθέμενης αξίας αποσύρθηκαν, ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες επενδύσεις και δράσεις υποστήριξης για τα προϊόντα του HERO χαρτοφυλακίου. Το έργο αυτό αποτελεί πλέον αναπόσπαστο στοιχείο της επιχειρησιακής προσέγγισης του Ομίλου. Η στρατηγική αυτή επικέντρωση ενισχύει τη συνολική ανταγωνιστικότητα του Ομίλου, ενδυναμώνει τη σύνδεση με τον καταναλωτή και συνεχίζει να συμβάλλει καθοριστικά στη διαμόρφωση θετικών προοπτικών ανάπτυξης.

Επιπρόσθετα, ο Όμιλος εργάζεται για τη βελτίωση της λειτουργικής του αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας εστιάζοντας στον εξορθολογισμό των διαδικασιών στην εφοδιαστική αλυσίδα, επενδύοντας σε αυτοματισμούς, υποδομές και συστήματα. Η επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού με τη χρήση νέων σύγχρονων εργαλείων και πλατφορμών βρίσκεται στο επίκεντρο του Ομίλου, ώστε να βελτιστοποιήσει τις λειτουργικές του διαδικασίες δημιουργώντας ένα πιο ισχυρό επιχειρηματικό περιβάλλον και ενισχύοντας τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα. Ειδικότερα, η πρώτη φάση υλοποίησης του SAP S/4HANA σε Ελλάδα, Ουγγαρία, Τσεχία και Σλοβακία ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η δεύτερη φάση, με στόχο την έναρξη λειτουργίας τον Ιανουάριο του 2026 σε Δυτικά Βαλκάνια, Ρουμανία και Βουλγαρία. Παράλληλα, το πρόγραμμα Ενοποιημένου Επιχειρηματικού Σχεδιασμού (IBP – Integrated Business Planning) έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία. 

Πιστός στη δέσμευσή του για περαιτέρω βελτίωση της αξίας για τους Μετόχους,  ο Όμιλος προέβη επίσης κατά το Α’ εξάμηνο 2025 σε πληρωμή μερίσματος για τη χρήση του 2024 μεικτού ποσού €20,0 εκ. (€0,31 ανά μετοχή ή 43,5% payout ratio) αυξημένο κατά 33,3% σε σύγκριση με το μεικτό ποσό των €15,0 εκ. (€0,23 ανά μετοχή ή 38,2% payout ratio) που διένειμε το περασμένο έτος για τη χρήση 2023.  

Ο Όμιλος παρουσιάζει υγιή οικονομική θέση, υποστηριζόμενη από την αύξηση της κερδοφορίας. Στο τέλος του Α’ εξαμήνου του 2025, ο καθαρός δανεισμός του Ομίλου ανέρχεται σε €32,8 εκ. σε σύγκριση με €43,9 εκ. στο τέλος του Α’ εξαμήνου του 2024.  

Συνολικά, ο Όμιλος βελτίωσε τις απαιτήσεις σε κεφάλαιο κίνησης κατά περίπου 2,3 ημέρες σε σύγκριση με τα επίπεδα του περασμένου εξαμήνου, γεγονός που υπογραμμίζει την αποτελεσματική διαχείριση του κύκλου κεφαλαίου κίνησης και τη δέσμευσή του να διατηρεί μία υγιή θέση ταμειακών ροών. Μέσα σε ένα περιβάλλον αγοράς γεμάτο προκλήσεις, παραμένει προσηλωμένος στο στρατηγικό του σχεδιασμό επενδύοντας σε πρωτοβουλίες που αποσκοπούν στην επιτάχυνση της ανάπτυξης, καθώς και στη δημιουργία πρόσθετης αξίας για τους μετόχους του.  

Παράλληλα με τις οικονομικές επιδόσεις του στο Α’ εξάμηνο του 2025, ο Όμιλος συνέχισε να προωθεί τη στρατηγική ESG, δίνοντας έμφαση στην κλιματική δράση, την υπεύθυνη προμήθεια και τη βιωσιμότητα των προϊόντων. Μεταξύ των βασικών ενεργειών περιλαμβάνεται η έναρξη μιας ολοκληρωμένης ανάλυσης περιβαλλοντικών  επιπτώσεων για τις σειρές προϊόντων από ανακυκλωμένο πλαστικό, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, ο Όμιλος θα προχωρήσει στην αξιολόγηση με κριτήρια ESG των βασικών/κρίσιμων προμηθευτών του, θα εντατικοποιήσει τη διαδικασία ψηφιοποίησης της διαχείρισης ESG δεδομένων και θα επιδιώξει την επίσημη επικύρωση των βραχυπρόθεσμων κλιματικών του στόχων μέσω της πρωτοβουλίας SBTi. 

 

Πωλήσεις ανά κατηγορία

  • Οι πωλήσεις των προϊόντων Ομορφιάς / Περιποίησης Δέρματος / Αντηλιακής Προστασίας αυξήθηκαν κατά 22,7% κατά το Α’ εξάμηνο του 2025 στα €55,0 εκ., από €44,8 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2024 ως αποτέλεσμα των αυξημένων πωλήσεων των αντηλιακών προϊόντων. Η συνεισφορά των προϊόντων Ομορφιάς / Περιποίησης Δέρματος / Αντηλιακής Προστασίας στις πωλήσεις του Ομίλου ανήλθε σε 18,1% από 14,8% το Α’ εξάμηνο του 2024.    
  • Οι πωλήσεις των προϊόντων Προσωπικής Φροντίδας διαμορφώθηκαν στα €50,7 εκ. κατά το Α’ εξάμηνο του 2025 από €52,6 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2024, παρουσιάζοντας μείωση κατά 3,5% σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού. Ο Όμιλος παραμένει επικεντρωμένος στη διαφοροποίηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου του και στην αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης. Η συνεισφορά των προϊόντων Προσωπικής Φροντίδας στις πωλήσεις του Ομίλου ανήλθε σε 16,7% από 17,4% το Α’ εξάμηνο του 2024.  
  • Οι πωλήσεις των προϊόντων Οικιακής Φροντίδας διαμορφώθηκαν σε €101,7 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2025 από €104,7 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2024, παρουσιάζοντας μείωση κατά 2,9%. Η συμμετοχή των προϊόντων Οικιακής Φροντίδας στο σύνολο των πωλήσεων του Ομίλου ανήλθε σε 33,4% από 34,6% το Α’ εξάμηνο του 2024.  
  • Η κατηγορία προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας αντιπροσωπεύει πωλήσεις των εταιρειών Polipak και Stella Pack. Οι πωλήσεις της εν λόγω κατηγορίας διαμορφώθηκαν στα €25,6 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2025 από €30,7 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2024 μειωμένες κατά 16,7%, λόγω εξορθολογισμού του χαρτοφυλακίου προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας, κυρίως στη Stella Pack. 
  • Οι πωλήσεις της κατηγορίας των Στρατηγικών Συνεργασιών διαμορφώθηκαν το Α’ εξάμηνο 2025 στα €71,3 εκ. από €69,8 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2024, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 2,1%, υποστηριζόμενη από τις πωλήσεις προϊόντων Επιλεκτικής Διανομής που αυξήθηκαν κατά 4,9%, καθώς και από τις πωλήσεις προϊόντων Ευρείας Διανομής αυξημένες κατά 0,7%. Η συνεισφορά των πωλήσεων της κατηγορίας στο σύνολο των πωλήσεων του Ομίλου ανήλθε σε 23,4% από 23,1% το Α’ εξάμηνο του 2024. 
Πωλήσεις ανά κατηγορία
Ποσά σε € εκ.
(εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά)
H1 2025 H1 2024 Δ%
Ομορφιά / Περιποίηση Δέρματος / Αντηλιακή Προστασία 55,0 44,8 22,7%
% επί των πωλήσεων 18,1% 14,8%  
Προσωπική Φροντίδα 50,7 52,6 (3,5%)
% επί των πωλήσεων 16,7% 17,4%  
Οικιακή Φροντίδα 101,7 104,7 (2,9%)
% επί των πωλήσεων 33,4% 34,6%  
Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας 25,6 30,7 (16,7%)
% επί των πωλήσεων 8,4% 10,1%  
Στρατηγικές Συνεργασίες 71,3 69,8 2,1%
% επί των πωλήσεων 23,4% 23,1%  
Προϊόντα ευρείας διανομής 47,1 46,7 0,7%
% επί της κατηγορίας  66,0% 66,9%  
Προϊόντα επιλεκτικής διανομής 24,2 23,1 4,9%
% επί της κατηγορίας  34,0% 33,1%  
ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 304,3 302,6 0,5%

Λειτουργικά κέρδη ανά κατηγορία 

  • Το ΕΒΙΤ στα προϊόντα Ομορφιάς / Περιποίησης Δέρματος / Αντηλιακής Προστασίας διαμορφώθηκε σε €15,9εκ. από €9,3εκ., αυξημένο κατά 71,6% σε σύγκριση με το Α’ εξάμηνο 2024. Το περιθώριο ΕΒΙΤ των προϊόντων Ομορφιάς / Περιποίησης Δέρματος / Αντηλιακής Προστασίας διαμορφώθηκε σε 28,9% το Α’ εξάμηνο 2025 από 20,7% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, αντανακλώντας την ισχυρή λειτουργική μόχλευση από την αύξηση των πωλήσεων της κατηγορίας.
  • Το ΕΒΙΤ στα προϊόντα Προσωπικής Φροντίδας διαμορφώθηκε σε €8,5εκ. από €7,5εκ., αυξημένο κατά 13,3%, υποστηριζόμενο από την αποδοτική διαχείριση κόστους, η οποία ενισχύει το μεικτό περιθώριο κέρδους, καθώς και από την ισορροπημένη διαχείριση εξόδων διαφήμισης και προώθησης. Το περιθώριο ΕΒΙΤ των προϊόντων Προσωπικής Φροντίδας διαμορφώθηκε σε 16,7% το Α’ εξάμηνο 2025 από 14,2% το Α’ εξάμηνο 2024. 
  • Το ΕΒΙΤ των προϊόντων Οικιακής Φροντίδας διαμορφώθηκε σε €11,1εκ. το Α’ εξάμηνο 2025 από €12,6εκ. το Α’ εξάμηνο 2024, μειωμένο κατά 12,0%. Το περιθώριο EBIT των προϊόντων Οικιακής Φροντίδας διαμορφώθηκε σε 10,9% το Α’ εξάμηνο 2025 από 12,0% το Α’ εξάμηνο 2024. 
  • Το ΕΒΙΤ της κατηγορίας των Στρατηγικών Συνεργασιών αυξήθηκε κατά 9,0% στα €2,8εκ. το Α’ εξάμηνο 2025 σε σύγκριση με το το Α’ εξάμηνο 2024 που ήταν €2,6εκ., ενώ το περιθώριο EBIT διαμορφώθηκε σε 3,9% από 3,7% το Α’ εξάμηνο 2024.  
Λειτουργικά Κέρδη ανά κατηγορία
Ποσά σε € εκ.
(εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά)
H1 2025 H1 2024 Δ%
Ομορφιά / Περιποίηση Δέρματος / Αντηλιακή Προστασία 15,9 9,3 71,6%
Περιθώριο EBIT 28,9% 20,7% +824bps
Προσωπική Φροντίδα 8,5 7,5 13,3%
Περιθώριο EBIT 16,7% 14,2% +248bps
Οικιακή Φροντίδα 11,1 12,6 (12,0%)
Περιθώριο EBIT 10,9% 12,0% -113bps
Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας  -0,7 -0,1 >(100,0%)
Περιθώριο EBIT (2,9%) (0,3%) -259bps
Στρατηγικές Συνεργασίες 2,8 2,6 9,0%
Περιθώριο EBIT 3,9% 3,7% +25bps
Προϊόντα ευρείας διανομής 2,3 2,4 (1,2%)
Περιθώριο EBIT 4,9% 5,0% -10bps
Προϊόντα   επιλεκτικής διανομής 0,5 0,2 125,1%
Περιθώριο EBIT 1,9% 0,9% +102bps
Συνολικά Λειτουργικά Κέρδη 37,5 31,8 17,9%
Περιθώριο ΕΒΙΤ 12,3% 10,5% +181bps

 

Πωλήσεις ανά γεωγραφική περιοχή

Όσον αφορά στη γεωγραφική ανάλυση, οι πωλήσεις στην Ελλάδα (συμπεριλαμβανομένης της Πορτογαλίας και επιλεγμένων διεθνών αγορών) διαμορφώθηκαν σε €97,6εκ. το Α’ εξάμηνο του 2025 από €88,9εκ. το Α’ εξάμηνο του 2024, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 9,9%.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις στην εγχώρια αγορά της Ελλάδας ανήλθαν σε €80,0εκ. το Α’ εξάμηνο του 2025 από €77,3εκ. το Α’ εξάμηνο του 2024, σημειώνοντας αύξηση κατά 3,5%. Ταυτόχρονα, οι πωλήσεις σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές και στην Πορτογαλία διαμορφώθηκαν σε €17,6εκ. από €11,5εκ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, καταγράφοντας αύξηση 52,7% ως αποτέλεσμα της ισχυρής απόδοσης των προϊόντων αντηλιακής προστασίας. 

 

Οι χώρες του διεθνούς δικτύου που αντιπροσωπεύουν το 67,9% του συνόλου των πωλήσεων του Ομίλου, διαμορφώθηκαν στα €206,7εκ. το Α’ εξάμηνο του 2025 από €213,8εκ. το Α’ εξάμηνο του 2024 σημειώνοντας μείωση κατά 3,3%. Σε ουδέτερη νομισματική βάση, οι πωλήσεις του διεθνούς δικτύου παρουσίασαν μείωση κατά 3,5%. 

Η Πολωνία κατέγραψε πωλήσεις €89,9εκ. το Α’ εξάμηνο 2025 σε σύγκριση με €94,3εκ. το Α’ εξάμηνο του 2024 παρουσιάζοντας μείωση 4,7%. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των πωλήσεων στην Πολωνία, τα €64,3 εκ. αφορούν σε πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων αυξημένες κατά 1,1% έναντι €63,6 εκ. το Α’ εξάμηνο του 2024, και τα €25,6 εκ. αφορούν σε πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, μειωμένες κατά 16,7% συγκριτικά με το Α’ εξάμηνο του 2024 που ήταν €30,7εκ., λόγω εξορθολογισμού του χαρτοφυλακίου προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας, κυρίως στη Stella Pack. 

Οι χώρες δραστηριοποίησης του Ομίλου αξιοποίησαν το εκτενές χαρτοφυλάκιο προϊόντων στις βασικές κατηγορίες Ομορφιάς / Περιποίησης Δέρματος / Αντηλιακής Προστασίας και αξιοποίησαν ευκαιρίες ανάπτυξης, ενισχύοντας τη συνολική σταθερότητα των πωλήσεων και επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα και τη στρατηγική αξία του χαρτοφυλακίου.

Πωλήσεις ανά γεωγραφική περιοχή
Ποσά σε € εκ.
(εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά)
H1 2025 H1 2024 Δ%
Ελλάδα (συμπερ. της Πορτογαλίας & επιλεγμένων διεθνών αγορών) 97,6 88,9 9,9%
% επί των πωλήσεων 32,1% 29,4%  
Ελλάδα – Εγχώρια Αγορά  80,0 77,3 3,5%
% επί της κατηγορίας 82,0% 87,0%  
Ελλάδα – Επιλεγμένες Διεθνείς Αγορές & Πορτογαλία 17,6 11,5 52,7%
% επί της κατηγορίας 18,0% 13,0%  
Πολωνία 89,9 94,3 (4,7%)
% επί των πωλήσεων 29,5% 31,1%  
Πολωνία – Επώνυμα προϊόντα 64,3 63,6 1,1%
% επί της κατηγορίας 71,5% 67,4%  
Πολωνία – Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας 25,6 30,7 (16,7%)
% επί της κατηγορίας 28,5% 32,6%  
Ρουμανία 46,0 48,5 (5,1%)
% επί των πωλήσεων 15,1% 16,0%  
Τσεχία & Σλοβακία 24,5 22,6 8,2%
% επί των πωλήσεων 8,1% 7,5%  
Δυτικά Βαλκάνια* 18,9 19,6 (4,0%)
% επί των πωλήσεων 6,2% 6,5%  
Ουκρανία** 10,5 12,0 (12,6%)
% επί των πωλήσεων 3,5% 4,0%  
Βουλγαρία 10,4 10,6 (1,2%)
% επί των πωλήσεων 3,4% 3,5%  
Ουγγαρία 6,5 6,2 5,2%
% επί των πωλήσεων 2,1% 2,0%  
Χώρες Διεθνούς Δικτύου 206,7 213,8 (3,3%)
% επί των πωλήσεων 67,9% 70,6%  
ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 304,3 302,6 0,5%

 

* Η γεωγραφική περιοχή Δυτικά Βαλκάνια περιλαμβάνει τις πωλήσεις σε Σερβία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Βόρεια Μακεδονία, 

Σλοβενία και Κροατία.

** Οι πωλήσεις της Ουκρανίας επηρεάστηκαν από την πώληση της Stella Pack Ουκρανίας (οι πωλήσεις της Stella Pack Ουκρανίας το Α’ εξάμηνο 2024 ήταν €1,4εκ.).

Λειτουργικά κέρδη ανά γεωγραφική περιοχή

Κατά το Α’ εξάμηνο του 2025, το ΕΒΙΤ της Ελλάδας (συμπεριλαμβανομένης της Πορτογαλίας και επιλεγμένων διεθνών αγορών) αυξήθηκε κατά 56,0% στα €19,3εκ. από €12,4εκ. το Α’ εξάμηνο του 2024, υπογραμμίζοντας την επίδραση της λειτουργικής μόχλευσης από την αύξηση των πωλήσεων. Το αντίστοιχο περιθώριο ΕΒΙΤ διαμορφώθηκε σε 19,8% το Α’ εξάμηνο του 2025 από 13,9% το Α’ εξάμηνο του 2024 αυξημένο κατά 585 μονάδες βάσης.

Το EBIT της εγχώριας αγοράς της Ελλάδας διαμορφώθηκε στα €12,1εκ. το Α’ εξάμηνο του 2025 από €9,2εκ. το Α’ εξάμηνο του 2024 αυξημένο κατά 32,1% και το αντίστοιχο περιθώριο EBIT διαμορφώθηκε σε 15,1% από 11,9% το Α’ εξάμηνο του 2024. Το EBIT των πωλήσεων σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές και στην Πορτογαλία αυξήθηκε κατά 124,7% στα €7,2εκ. το Α’ εξάμηνο του 2025 από €3,2εκ. το Α’ εξάμηνο του 2024 με το αντίστοιχο περιθώριο EBIT να διαμορφώνεται σε 40,8% από 27,8% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, καταγράφοντας αύξηση 1.309 μονάδων βάσης.

Το EBIT των χωρών του διεθνούς δικτύου διαμορφώθηκε στα €18,2εκ. το Α’ εξάμηνο του 2025 από €19,5εκ. το Α’ εξάμηνο 2024 παρουσιάζοντας μείωση κατά 6,4%. Το περιθώριο ΕΒΙΤ του διεθνούς δικτύου διαμορφώθηκε σε 8,8% από 9,1% το Α’ εξάμηνο του 2024, μειωμένο κατά 29 μονάδες βάσης.

 

Το EBIT της Πολωνίας κατά το Α’ εξάμηνο 2025 διαμορφώθηκε σε €5,2εκ. από €6,3εκ. το Α’ εξάμηνο 2024 σημειώνοντας μείωση 17,9%, με το περιθώριο EBIT να ανέρχεται σε 5,8% από 6,7% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Το EBIT των επώνυμων προϊόντων ανήλθε σε €5,9εκ. από €6,4εκ. το Α’ εξάμηνο 2024 με το περιθώριο EBIT να διαμορφώνεται στο 9,3% το Α’ εξάμηνο 2025 από 10,1% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Το ΕΒΙΤ των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας παρέμεινε αρνητικό κατά την περίοδο, χαμηλότερο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Λειτουργικά Κέρδη ανά γεωγραφική περιοχή
Ποσά σε € εκ.
(εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά)
H1 2025 H1 2024 Δ%
Ελλάδα (συμπερ. της Πορτογαλίας & επιλεγμένων διεθνών αγορών) 19,3 12,4 56,0%
Περιθώριο EBIT  19,8% 13,9% +585bps
Ελλάδα – Εγχώρια Αγορά  12,1 9,2 32,1%
EBIT margin 15,1% 11,9% +328bps
Ελλάδα – Επιλεγμένες Διεθνείς Αγορές & Πορτογαλία 7,2 3,2 124,7%
Περιθώριο EBIT  40,8% 27,8% +1309bps
Πολωνία 5,2 6,3 (17,9%)
Περιθώριο EBIT  5,8% 6,7% -93bps
Πολωνία – Επώνυμα προϊόντα 5,9 6,4 (7,6%)
Περιθώριο EBIT  9,3% 10,1% -88bps
Πολωνία – Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας -0,7 -0,1 >(100,0%)
Περιθώριο EBIT  (2,9%) (0,3%) -259bps
Ρουμανία 6,9 7,4 (7,2%)
Περιθώριο EBIT  15,0% 15,3% -34bps
Τσεχία & Σλοβακία 3,4 2,8 22,6%
Περιθώριο EBIT  13,8% 12,2% +162bps
Δυτικά Βαλκάνια* 1,6 1,5 5,6%
Περιθώριο EBIT  8,6% 7,8% +78bps
Βουλγαρία 1,3 1,4 (8,9%)
Περιθώριο EBIT  12,2% 13,3% -103bps
Ουγγαρία 0,3 0,4 (22,4%)
Περιθώριο EBIT  4,4% 6,0% -157bps
Ουκρανία** -0,4 -0,4 (19,4%)
Περιθώριο EBIT  (4,2%) (3,0%) -112bps
Χώρες Διεθνούς Δικτύου 18,2 19,5 (6,4%)
Περιθώριο EBIT  8,8% 9,1% -29bps
ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΡΔΗ 37,5 31,8 17,9%
Περιθώριο EBIT  12,3% 10,5% +181bps

* Η γεωγραφική περιοχή Δυτικά Βαλκάνια περιλαμβάνει τις πωλήσεις σε Σερβία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Βόρεια Μακεδονία, Σλοβενία και Κροατία.

** Το EBIT της Ουκρανίας επηρεάστηκε από την πώληση της Stella Pack Ουκρανίας (το EBIT της Stella Pack Ουκρανίας το Α’ εξάμηνο 2024 ήταν €0,1εκ.)