Γράφει η «ξενοδόχος»
Πανευρωπαϊκά έχει χαμηλώσει προς τα κάτω τις προσδοκίες της για φέτος, κυρίως λόγω της καθήλωσης των αεροσκαφών της Boeing από την οποία ήταν και αρκετά από τα νέα αεροσκάφη της.
Ο λόγος για την Ryanair, η οποία έχει υποχρεωθεί να αναπροσαρμόσει τον προγραμματισμό της φέτος πανευρωπαϊκά, έχοντας μάλιστα προχωρήσει και σε επανεκτίμηση του αριθμού των επιβατών που αναμένεται να διακινήσει:
- Συνολικά, η εταιρία έχει μειώσει τις εκτιμήσεις για αύξηση της επιβατικής κίνησης για την επόμενη σεζόν έως τα τέλη Μαρτίου του 2021 από 157 εκατ. επιβάτες σε 156 εκατ., ενώ βρίσκεται σε συνεννοήσεις με ευρωπαϊκά αεροδρόμια όπου δραστηριοποιείται προκειμένου να οριστικοποιήσει τις μειώσεις των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων.
Για την ελληνική αγορά, η γνωστή εταιρεία χαμηλού κόστους, αν και ακολουθεί συντηρητική πολιτική (σ.σ. χωρίς να παραλείπει σε κάθε ευκαιρία να αναφέρεται στα ακριβά τέλη και να ζητεί κίνητρα για πτήσεις εκτός της υψηλής, θερινής σεζόν), εντούτοις συνεχίζει να προσθέτει- λελογισμένα- δρομολόγια σε δημοφιλείς και πιο «σίγουρους» ελληνικούς προορισμούς.
Μόλις χθές, η εταιρεία ανακοίνωσε από την Βουδαπέστη ένα νέο δρομολόγιο για τη Μύκονο, μία σύνδεση που εντάσσεται στο θερινό πρόγραμμα της low cost αεροπορικής για την περίοδο από τον Ιούλιο έως τον Οκτώβριο. Αντίστοιχα, νέα σύνδεση στο δρομολόγιο Βουδαπέστη- Χανιά θα προσφέρει η εταιρεία από τον Ιούνιο, με πτήσεις που θα πραγματοποιούνται μέχρι και τον Σεπτέμβριο.
Από την Ελλάδα η εταιρεία θα διαθέτει για την επόμενη σεζόν συνολικά πάνω από 150 συνδέσεις, από συνολικά 13 ελληνικά αεροδρόμια.