Ένας Ολλανδός με αρκετή εμπειρία από startups, στήνει τη δικιά του νεοφυή επιχείρηση (σ.σ. όπως είναι η ελληνική μετάφραση της λέξης startup) στην Αθήνα. Θα μπορούσε να αποτελεί και η υπόθεση μίας αμερικανικής κωμωδίας, αλλά οι σοβαροί επενδυτές γνωρίζουν πως οι καλύτερες ευκαιρίες εμφανίζονται εν μέσω κρίσεων. Και στην περίπτωση του Robin Schuil, μπορούμε να πούμε ότι έχουμε να κάνουμε με έναν startupper από …κούνια.
O ταλαντούχος κύριος Robin Schuil στην ομιλία του στο 2ο Hellenic Innovation Forum, τόνισε πως οι περισσότερες startups αποτυγχάνουν όχι επειδή δε μπορούν να «χτίσουν το προϊόν τους» αλλά επειδή δε μπορούν να χτίσουν το πελατολόγιο τους.
Παραθέτοντας το παράδειγμα της IMVU –μιας Startup που έβγαλε πολύ γρήγορα 5 εκατομμύρια δολάρια αλλά χρεοκόπησε επίσης πολύ γρήγορα- επεσήμανε ότι σημασία έχει η καμπάνια να ελκυστική στους επισκέπτες. «Στην IMVU πρώτα φτιάξανε το λογισμικό αντί να φτιάξουν την ιστοσελίδα, για αυτό και απέτυχαν».
Δείτε ζωντανά το συνέδριο: