• Το καλύτερο τρίμηνο στην ιστορία της Kia στην Ευρώπη, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 0,6% στις 132.174 μονάδες
  • Το μερίδιο αγοράς της στην Ευρωπαϊκή αγορά έφτασε το 3,2%  
  • Αύξηση πωλήσεων κατά 29%  με την είσοδο του νέου Ceed αλλά και τη διεύρυνση της γκάμας 
  • 1 στα 8 μοντέλα Kia που πωλούνται στην Ευρώπη έχουν εξηλεκτρισμένο σύστημα μετάδοσης  
  • Το νέο ProCeed είναι πάνω από πέντε φορές πιο δημοφιλές από τον προκάτοχό του  

 Η Kia Motors σημείωσε τους τρεις πρώτους μήνες του 2019 τις πιο υψηλές τριμηνιαίες πωλήσεις της στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ACEA (European Automobile Manufacturers Association). Οι πωλήσεις 132.174 μονάδων μέχρι στιγμής αντιπροσωπεύουν μία αύξηση πωλήσεων κατά 0,6%. Ταυτόχρονα το μερίδιο αγοράς της Kia στην Ευρωπαϊκή αγορά αυξήθηκε στο 3,2%, από 3,1% στο ίδιο χρονικό διάστημα του 2018.  

Ο Emilio Herrera, Chief Operating Officer της Kia Motors Europe, σχολιάζει: «Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Κia αυτό το τρίμηνο ήταν οι πιο υψηλές από ποτέ, ενισχυμένες από την ολοκαίνουργια οικογένεια μοντέλων του Ceed, η οποία διευρύνθηκε αυτό το τρίμηνο με την άφιξη του νέου Proceed(πεντάθυρο shooting brake)  το οποίο αποδείχθηκε αμέσως εξαιρετικά επιτυχημένο, μιας και οι πωλήσεις του το Μάρτιο και μόνο ήταν ανάλογες των ετήσιων πωλήσεων του τρίθυρου προκατόχου του για όλο το 2018».  

Ο Herrera συμπληρώνει: «Τα νέα μας μοντέλα είναι αυτά που ώθησαν τις πωλήσεις μας ενώ τους επόμενους μήνες θα παρουσιάσουμε και άλλα καινούργια αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένου και ενός νέου Ceed crossover. Με τη διεύρυνση και ανανέωση της γκάμας μας αποκτούμε μια ακόμα πιο ισχυρή θέση προκειμένου να εξασφαλίσουμε μια συνεχή ανάπτυξη στην Ευρώπη».  

Το νέο ProCeed ξεπερνά το προκάτοχό του καθώς οι πωλήσεις του Ceed αυξάνονται
  

Ως αποτέλεσμα της εισαγωγής πέρυσι του νέου Ceed οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2019 αυξήθηκαν κατά 29% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα της περασμένης χρονιάς, δηλαδή από τις 19.000 στις 24.510 μονάδες. Ιδιαίτερα δημοφιλές είναι και το νέο πεντάθυρο shooting brake της Kia, το ProCeed, από το οποίο το πρώτο τρίμηνο του 2019  πουλήθηκαν συνολικά 3.908 μονάδες του, μια τριψήφια αύξηση (459,9%) σε σχέση με τις πωλήσεις του προηγούμενου, τρίθυρου pro_cee’d κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2018. Μόνο το Μάρτιο οι πωλήσεις του νέου ProCeed ισοφάρισαν τις πωλήσεις του προκατόχου του καθ΄ όλη τη διάρκεια του 2018.  

Τα Ceed hatchback και Sportswagon σημείωσαν αυξήσεις συγκριτικά με την περσινή χρονιά και για το ίδιο χρονικό διάστημα της τάξης του 12% και του 13,5%, αντίστοιχα. Αργότερα και μέσα στη χρονιά θα παρουσιαστεί ένα νέο Ceed crossover που θα ενισχύει ακόμα περισσότερο τη δημοφιλή γκάμα του μοντέλου.  

Το Ceed παραμένει το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της Kia στην Ευρώπη, πίσω από το SUV Sportage που κατασκευάζεται επίσης στην Ευρώπη και οι πωλήσεις του το πρώτο τρίμηνο του 2019 έφτασε τις 32.354 μονάδες.  

Τα εξηλεκτρισμένα συστήματα μετάδοσης αυξάνουν το μερίδιό τους στις ευρωπαϊκές πωλήσεις της Kia

Μέχρι στιγμής και για τη χρονιά που διανύουμε, 1 στα 8 Kia που πωλούνται στην Ευρώπη διαθέτει εξηλεκτρισμένο σύστημα μετάδοσης. Η γκάμα της Kia περιλαμβάνει πλέον ήπια υβριδικές, υβριδικές, plug-in υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις μοντέλων της. Συνολικά οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων μοντέλων αυξήθηκαν, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς, κατά 1/3, φτάνοντας τις 18.670 μονάδες.

Το πιο δημοφιλές εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Kia, το Niro, είδε τις τριμηνιαίες πωλήσεις του σε σχέση με πέρυσι, να αυξάνονται κατά 49,6% στις 15.965 μονάδες. Τόσο η υβριδική όσο και η plug-in υβριδική του έκδοση πούλησαν περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Η Kia πρόσφατα, στην Έκθεση της Γενεύης του 2019, ανακοίνωσε σημαντικές αναβαθμίσεις των Niro Hybrid και Plug-in Hybrid. 

Οι πωλήσεις του Optima Plug-in Hybrid (διαθέσιμο ως Sedan και Sportswagon) αυξήθηκε κατά 48.3% στις 1,435 μονάδες ενώ το απερχόμενο Soul EV σημείωσε τις τελευταίες εβδομάδες πριν την αντικατάστασή του πωλήσεις 474 μονάδων.  

Η Kia είδε επίσης μεγάλη ζήτηση και για τα δύο πιο καινούργια BEV (Battery Electric Vehicle) της, τα e-Soul και e-Niro. Και τα δύο μοντέλα είναι ήδη διαθέσιμα σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ μέσα στο έτος θα ακολουθήσουν και άλλες. Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν επίσης – πάνω από 1.000 πωλήσεις το τρίμηνο – και από το  υβριδικό Sportage EcoDynamics+. 

Αύξηση και για τα Stinger, Stonic και Picanto

Η Kia είδε αυξήσεις στο άνω αλλά και στο κάτω άκρο της ευρωπαϊκής της γκάμας. Οι πωλήσεις του αυτοκινήτου πόλης (μίνι) Picanto αυξήθηκαν κατά 13,8% (στις 21.154 μονάδες), ενώ αυτές του Stinger αυξήθηκαν κατά 34,5% (στις 1.103 μονάδες). Το compact SUV Stonic – το τέταρτο πιο δημοφιλές μοντέλο της Kia πίσω από τα Sportage, Ceed και Picanto – είδε και αυτό τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 4.9% στις 15.968 μονάδες.

Kia Motors Corporation (www.kia.com) – κατασκευαστής οχημάτων υψηλής ποιότητας, που προορίζονται όχι μόνο για όσους είναι αλλά και όσους αισθάνονται «νέοι» – ιδρύθηκε το 1944 και είναι η παλαιότερη βιομηχανία κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στην Κορέα. Κατασκευάζει περισσότερα από 3 εκατομμύρια οχήματα τον χρόνο σε 14 μονάδες κατασκευής και συναρμολόγησης σε 5 χώρες, που στη συνέχεια διαθέτει μέσω ενός ευρύτατου δικτύου αντιπροσώπων και εισαγωγέων σε 180 χώρες. H Kia σήμερα απασχολεί πάνω από  51.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και τα ετήσια έσοδά της ανέρχονται σε σχεδόν 45 δισεκατομμύρια δολάρια. H Kia είναι ο μέγας χορηγός του Australian Tennis Open, επίσημος συνεργάτης της FIFA και επίσημος χορηγός του Κυπέλλου UEFA. Το σλόγκαν της Kia Motors Corporation είναι: “The Power to Surprise” (H Δύναμη που εκπλήσσει)  και αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της εταιρείας να εκπλήσσει τον καταναλωτή ξεπερνώντας τις προσδοκίες του με καινοτομίες και πρωτοπορίες  στο χώρο του αυτοκινήτου και της τεχνολογίας.