O Αλεξάντερ Τσίνελ, διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece δεν μάσησε τα λόγια του.
H Fraport έχει προγραμματίσει σημαντικές επενδύσεις στην Ελλάδα αλλά επισημαίνει ότι κάθε μία από αυτές προϋποθέτει όχι μόνον εκατοντάδες αδειοδοτήσεις αλλά επιπλέον αντίστοιχες επενδύσεις στις λοιπές υποδομές, όπως το οδικό δίκτυο, τη διαχείριση απορριμμάτων στους προορισμούς κ.τ.λ.
- «Ο ιδιωτικός τομέας θέλει να επενδύσει. Είτε πρόκειται για τα αεροδρόμια είτε για άλλους επενδυτές από τον τουριστικό κλάδο τοποθετούν κεφάλαια στους ελληνικούς προορισμούς. Λείπουν όμως βασικές υποδομές από το δημόσιο τομέα, είτε πρόκειται για δρόμους, είτε για διαχείριση απορριμμάτων κ.α.»
Η Fraport Greece σήμερα, βρίσκεται στα 2/3 του επενδυτικού της προγράμματος, που περιλαμβάνει 415 εκατ. ευρώ έως το 2021. Οι θέσεις εργασίας στην εταιρεία αυξήθηκαν κατά +32% φθάνοντας τις 700 συνολικά. Έμμεσα ο όμιλος στηρίζει 14.000 θέσεις εργασίας.
Στο ερώτημα πόσο δύσκολο ήταν να προχωρήσει ο όμιλος στην απόφασή του να επενδύσει στην Ελλάδα ο Αλεξάντερ Τσίλερ υπογράμμισε ότι παρά τις γενικότερες δύσκολες συνθήκες κατά τη διάρκεια της κρίσης, η Fraport πίστεψε από νωρίς -ήδη από το 2015– κι εξακολουθεί να πιστεύει στο “success story” που θα είχε κι εξακολουθεί να έχει ο Tουρισμός στην Ελλάδα.
- “Ανέκαθεν είχαμε μακροπρόθεσμο ορίζοντα στις επενδύσεις μας και οι επενδύσεις στα περιφερειακά αεροδρόμια εξυπηρετούν ακριβώς αυτόν τον σκοπό”