Ο Max Verstappen ξεκίνησε από την 4η θέση και μετά την εκκίνηση του αγώνα κατάφερε να κρατήσει επαφή με τους τρεις προπορευόμενους, Valtteri Bottas, Lewis Hamilton και Sebastian Vettel. Με τους Hamilton και Vettel να μπαίνουν νωρίς στα pit για αλλαγή ελαστικών, στον 15ο και στον 14ο γύρο αντίστοιχα, η καλή στρατηγική της Aston Martin Red Bull Racing έδωσε την ευκαιρία στον Max να μπει για φρέσκα, μεσαίας γόμας ελαστικά αρκετά αργότερα από τους αντιπάλους του (25ο γύρο), με αποτέλεσμα να βρεθεί γρήγορα και πάλι πίσω από τους δύο οδηγούς.
Στο 30ο γύρο, ο Max Verstappen έφερε τον Vettel έξω από τη γραμμή του στην πρώτη στροφή και κατάφερε να τον περάσει με χρήση του DRS πριν τα φρένα της τρίτης στροφής, εξασφαλίζοντας έτσι την 3η θέση. Λίγο έλειψε για να περάσει μάλιστα στη 2η θέση, κάνοντας μία σειρά γρήγορων γύρων και πιέζοντας τον Hamilton, όμως στο τέλος δεν κατάφερε να προσπεράσει τη Mercedes. Με την 3η του θέση ο Verstappen χάρισε το πρώτο βάθρο στη Honda από το Βρετανικό GP του 2008.
Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, ο Daniil Kvyat πήρε τον πρώτο βαθμό με την Toro Rosso, σκαρφαλώνοντας στη δεκάδα του αγώνα από τη 15η θέση στη γραμμή εκκίνησης. Όπως και ο Max, ο Daniil κατάφερε να μείνει στην πίστα για μεγαλύτερο διάστημα από τους περισσότερους οδηγούς (ο Ρώσος οδηγός μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 26ο γύρο) και πέρασε μπροστά όσο εκείνοι βρίσκονταν στα pit. Ο Kvyat έδωσε μάλιστα μάχη με τον Pierre Gasly, όταν εκείνος βγήκε από τα pit για την πρώτη του αλλαγή ελαστικών στον 37ο γύρο. Ο Gasly ήταν ο τελευταίος οδηγός που είχε μπει στα pit για φρέσκα ελαστικά.
Από τη μάχη νικητής αναδείχτηκε ο Daniil Kvyat κρατώντας τη 10η θέση ενώ οι δυο τους έδιναν μάχη πίσω από μία ομάδα οδηγών που μάχονταν για την 7η θέση. Όσο για τον Pierre Gasly, τερμάτισε πίσω από το Ρώσο, έχοντας σκαρφαλώσει στην 11η θέση από τη 17η στην εκκίνηση. Ενώ οι τρεις οδηγοί της Honda άργησαν να μπουν για ελαστικά στο πρώτο stint, ο Alexander Albon, έχοντας ξεκινήσει με μαλακά ελαστικά, μπήκε για αλλαγή μόλις στον 14ο γύρο και ήταν ένας από τους οδηγούς που έχασαν χρόνο πίσω από τον αργό Antonio Giovinazzi. Κατά συνέπεια, ο Albon τερμάτισε στη 14η θέση στον πρώτο του αγώνα στη Formula 1, όμως αποκόμισε πολύτιμη εμπειρία με τον τερματισμό του. Και τα τέσσερα μονοθέσια με κινητήρες Honda ολοκλήρωσαν τον αγώνα αποδεικνύοντας την αξιοπιστία τους.
Ο 2ος αγώνας της χρονιάς είναι το Bahrain Grand Prix (Bahrain International Circuit), την Κυριακή 31 Μαρτίου 2019