Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει σταθεροποιηθεί στην πρώτη θέση στην Ελλάδα και τώρα έχει βάλει στόχο να ενισχύσει ακόμη περισσότερο το εξαγωγικό της χαρτοφυλάκιο. Η κατάκτηση σημαντικής θέσης στην αγορά μηλίτη αποτελεί πλέον βασικό «στοίχημα» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Η παραγωγή μηλίτη στο εργοστάσιο της Πάτρας αναμένεται να ξεκινήσει εντός του Μαρτίου, με την έναρξη της διάθεσης προϊόντων να δρομολογείται σε διάστημα έξι μηνών.
Στο πεδίο των εξαγωγών, στα τέλη Ιανουαρίου το πρώτο container μπίρας ΑΛΦΑ έφυγε από το λιμάνι του Πειραιά με κατεύθυνση τις ΗΠΑ. Ήδη έχει ξεκινήσει η διάθεση του ελληνικού σήματος στη Νέα Υόρκη, ενώ σταδιακά σχεδιάζεται να τοποθετηθεί σε 18 πολιτείες, με επίκεντρο τα σημεία εστίασης. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν εκφρασμένοι στόχοι σε ό,τι αφορά τη διείσδυση στις ΗΠΑ.
Η στρατηγική της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κινείται με πρώτο στόχο την σταδιακή τοποθέτηση και όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρείας
- «μετά από ένα τρίμηνο θα έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το πώς θα εξελιχθεί η παρουσία της μπύρας ΑΛΦΑ στην Αμερική».
Οι εξαγωγές της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αφορούν σήμερα το 13% του συνολικού όγκου παραγωγής της εταιρείας, ποσοστό το οποίο αποτελεί το 70% των συνολικών εξαγωγών μπίρας της εγχώριας αγοράς.