ιτροφίμων που θα αποσύρει οριστικά τα πλαστικά μιας χρήσης.
Ειδικότερα, από το τέλος του έτους, η Lidl Ελλάς θα αποσύρει οριστικά τα πλαστικά καλαµάκια, ποτήρια, πιάτα, μαχαιροπίρουνα και μπατονέτες.
Παράλληλα έως το 2025 η Lidl Ελλάς δεσμεύεται για περαιτέρω μείωση του πλαστικού κατά 20% και τη χρήση 100% ανακυκλώσιμων υλικών στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Τα μέτρα αυτά αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς.
O όμιλος Schwarz, στον οποίο ανήκουν οι αλυσίδες λιανικής Lidl και Kaufland αναγνωρίζει και αναλαμβάνει την ευθύνη που του αναλογεί για το περιβάλλον. Με την πρωτοβουλία REset Plastic, έχει αναπτύξει μια ολιστική, διεθνή στρατηγική που περιλαμβάνει πέντε τομείς δράσης: την αποφυγή, τον (επανα)σχεδιασμό, την ανακύκλωση, την απομάκρυνση και την έρευνα. Έτσι μειώνεται η χρήση του πλαστικού και κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας.
Τα πεδία δράσης της πρωτοβουλίας REset Plastic είναι τα εξής:
REduce / Αποφυγή
Αποφυγή χρήσης πλαστικού όπου είναι εφικτό και βιώσιμο
REdesign / (Επανα)σχεδιασμός
(Επανα)σχεδιασμός προϊόντων ώστε να είναι ανακυκλώσιμα και να κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας
REcycle / Ανακύκλωση
Συλλογή, διαλογή, ανακύκλωση και κλείσιμο του κύκλου ζωής των πρώτων υλών
REmove / Απομάκρυνση
Υποστήριξη εκστρατειών απομάκρυνσης πλαστικών απορριμμάτων από το περιβάλλον
REsearch / Έρευνα
Επενδύσεις στην έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων και ενημέρωση για την ανακύκλωση και την προστασία των φυσικών πόρων