Μία έρευνα που εγείρει ανησυχίες διεξήγαγε το Συμβούλιο Καταναλωτών της Νορβηγίας, σχετικά με τους κινδύνους που ελλοχεύουν μέσω των dating apps.
Σύμφωνα με το Συμβούλιο, εφαρμογές όπως το Grindr, το OkCupid and το Tinder αποτελούν μεγάλη πηγή διαρροής στοιχείων των χρηστών σε τεχνολογικές εταιρείες advertising, επισημαίνει η έρευνα.
Η μελέτη κρούει τον κώδωνα του κινδύνου κάνοντας λόγο για «σοβαρή παραβίαση της ιδιωτικής ζωής» εις βάρος χρηστών του διαδικτύου και των συγκεκριμένων εφαρμογών.
Για τη διεξαγωγή της επιστρατεύτηκε η εταιρεία cybersecurity Mnemonic, η οποία μελέτησε ξεχωριστά 10 διαφορετικές περιπτώσεις apps για κινητά Android.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας μέσω αυτών των εφαρμογών απεστάλησαν τα δεδομένα σε τουλάχιστον 135 διαφορετικές εταιρείες που ασχολούνται με τη διαφήμιση παρακολουθούν τη διαμόρφωση συμπεριφοράς.«Η κατάσταση είναι ανεξέλεγκτη» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Συμβούλιο που ζήτησε από τους Ευρωπαίους νομοθέτες να αυστηροποιήσουν τον κανονισμό GDPR.
Επιπλέον το Συμβούλιο προχώρησε σε νομικές κινήσεις κατά ορισμένων εκ των συγκεκριμένων εταιρειών που τέθηκαν στο μικροσκόπιο, όπως η Grindr και η πλατφόρμα διαφήμισης MoPub.
Πηγή: Associated Press