Μέχρι το Άκτιο έχει φτάσει η διάνοιξη του δρόμου Άκτιο- Αμβρακία και μέχρι το τέλος Οκτωβρίου αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία το πρώτο κομμάτι από την υποθαλάσσια σήραγγα έως τη Βόνιτσα μήκους περίπου 15 χλμ.
Ο οδικός άξονας ‘Ακτιο – Αμβρακία μήκους 48,5 χιλιομέτρων παραμένει ημιτελής από το 2010 με το έργο να έχει αντιμετωπίσει αυτά τα οχτώ χρονιά πολλά προβλήματα που είχαν να κάνουν με τις προϋποθέσεις κατασκευής και τις αναγκαίες απαλλοτριώσεις.
Το υπουργείο προκήρυξε διαγωνισμό στα μέσα του περασμένου Μαρτίου όπου μειοδότης αναδείχτηκε η κοινοπραξία Ακτωρ – Τέρνα.
Η εργολαβία-σκούπα περιλαμβάνει τα 32,2 χλμ. από τα 48,5 χλμ. του οδικού άξονα. Πιο συγκεκριμένα, αφορά το σύνολο των εργασιών στο πρώτο 1,3 χλμ. του έργου, την ολοκλήρωση των εργασιών από το 17,6ο έως το 48,5ο χλμ., τις παράπλευρους, καθέτους και τα λοιπά συμπληρωματικά έργα (άνω και κάτω διαβάσεις, κόμβοι, ρέματα, αποχετευτικά, έργα περιβάλλοντος κ.λπ). Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν 150 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ.
Ο οδικός άξονας Άκτιο-Αμβρακία αποτελεί στην ουσία τον πρώτο κάθετο άξονα της Ιόνιας Οδού. Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, θα συμβάλλει στην καλύτερη επικοινωνία των περιοχών εκατέρωθεν του Αμβρακικού, ο οποίος επί χρόνια αποτελούσε μία φυσική τομή στη δυτική πλευρά της χώρας και επέτεινε τα χρόνια προβλήματα απομόνωσης της περιοχής.