Στο παρά 2′ χάλασε το deal για να περάσει το ακίνητο-παλάτι του Γ. Οικονόμου, στο Κεφαλάρι, στα χέρια γνωστού φαρμακοβιομήχανου.
Έτσι μπήκε σφήνα, στο παρά 1΄, ο εφοπλιστής Ν. Μουνδρέας και με μόλις 8 μυριάκια “έκλεισε” την συμφωνία..
Ο εφοπλιστής ακολουθεί επιθετική πολιτική το τελευταίο διάστημα “κλείνοντας” το ένα deal μετά το άλλο, σε στεριά και θάλασσα.
Μόλις πρόσφατα, στα μέσα Φεβρουαρίου, η εταιρεία του NGM Energy εξασφάλισε την χρονοναύλωση ενός capesize bulker του στόλου του. Ναυλωτής, του φορτηγού Sunbeam (χωρητικότητας 171.199 dwt, κατασκευής 2000) ήταν η γερμανική Oldendorff Carriers, με τη ναύλωση να καλύπτει διάστημα 11-13 μηνών (με ημερήσιο ναύλο στα 16.500 $).
Το εν λόγω πλοίο η NGM το είχε αγοράσει από την NYK Line τον Απρίλιο του 2015, έναντι 9,25 εκατ.$. Μόνο από τη συγκεκριμένη ναύλωση στους Γερμανούς ο Ν. Μουνδρέας θα βάλει στο ταμείο περί τα 3,6 εκατ $, καθαρά κέρδη.
Δηλαδή τη…μισή βίλα-παλάτι, με μία κίνηση-ματ.
Την άλλη…μισή θα την βάλει μόλις πουλήσει ένα από τα παλαιότερα VLCC τάνκερ του στόλου, για scrap. Το Alter Ego 1, για το οποίο υπάρχει ενδιαφέρον ο λόγος, με τον Ν. Μουνδρέα να ετοιμάζει και άλλη κίνηση- ματ, με τα δύο παιδιά του Γιώργο και Ναταλία να μπαίνουν όλο και πιο ενεργά στην επιχείρηση του εφοπλιστή.