CNN, Google, Expedia αλλά και άλλα γνωστά μέσα και μηχανές αναζήτησης περιλαμβάνει το πρόγραμμα προβολής και διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού για το 2019.
Ειδικότερα, με βάση τις αποφάσεις όπως αυτές δημοσιεύθηκαν στη «Διαύγεια» στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο “CNN International ” το πρόγραμμα διαφήμισης αντιστοιχεί μαζί με το ΦΠΑ στις 588 χιλ. ευρώ για το 2019, ενώ για την Google το αντίστοιχο ποσό αντιστοιχεί στις 594 χιλ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ. Ο ΕΟΤ έχει εγκρίνει αντίστοιχο πρόγραμμα προβολής και προώθησης και για τη γνωστή διαδικτυακή πλατφόρμα EXPEDIA, όπου το κονδύλι αντιστοιχεί στις 608 χιλ. ευρώ.
Όπως επισημαίνεται στις αποφάσεις της «Διαύγειας» κρίνεται αναγκαία η υλοποίηση του προγράμματος διαφήμισης σε επιλεγμένες αγορές- στόχους, κατά το έτος 2019, ως συμφέρουσα για τον Ε.Ο.Τ. και για το Ελληνικό Δημόσιο γενικότερα.
Το πρόγραμμα διαφήμισης υλοποιείται στο γενικότερο πλαίσιο «Στρατηγικής προώθησης και προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την διετία 2019- 2020». Πέραν των Google, CNN και Expedia το υπουργείο Τουρισμού έχει εγκρίνει προγράμματα προβολής και σε άλλα διεθνή τηλεοπτικά μέσα όπως το Τravel Channel και το History Channel, καθώς επίσης και στις γνωστές πλατφόρμες Tripadvisor και Skyscanner.