Την έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού, στον υπερφορολογημένο ελληνικό τουριστικό προϊόν επεσήμανε ο πρώην πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων κι επικεφαλής του ομίλου Sani κ. Ανδρεάς Ανδρεάδης:
- «Οι τουρίστες αυξήθηκαν εντυπωσιακά ως προς τον αριθμό τους από το 2012- όταν καιγόταν η Αθήνα- μέχρι σήμερα, σε επίπεδα άνω των 33 εκατ., φέρνοντας έσοδα άνω των 16 δισ. ευρώ το 2018. Ωστόσο αν δούμε την καμπύλη των εσόδων, ειδικά ως προς το μέσο έσοδο ανά διανυκτέρευση (που ενδιαφέρει και περισσότερο γιατί η μέση διάρκεια διαμονής είναι μειωμένη) αυτό παραμένει σταθερό με ένα +-1%.
- Κανονικά με τη βελτίωση της ποιότητας που έχει επιτευχθεί τα τελευταία χρόνια από τον κλάδο θα έπρεπε το μέσο έσοδο ανά διανυκτέρευση να έχει μία άνοδο, σε ετήσια βάση κατά 4- 5%, φέρνοντας άλλα 5 δισ. ευρώ το χρόνο επιπλέον έσοδα. Είναι σαν να γυαλίζουμε ένα μήλο, που στο εσωτερικό του είναι σάπιο», ανέφερε ο κ. Ανδρεάδης
- «Η Ελλάδα δεν μπορεί να έχει 50 εκατ. επισκέπτες. Αρα η προσπάθειά μας θα πρέπει να εστιάσει στο θέμα της αύξηση του μέσου εσόδου».