Η ανταλλαγή μηνυμάτων είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα κανάλια επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις με τους καταναλωτές τους. Είναι γεγονός, ότι περισσότεροι από 175 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως στέλνουν ένα μήνυμα σε έναν λογαριασμό WhatsApp Business κάθε μέρα. Η τεχνολογία και οι πλατφόρμες όπως η εφαρμογή WhatsApp Business, μπορούν να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις (ΜμΕ) να οικοδομήσουν ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες τους και να προβάλλουν εύκολα προϊόντα και υπηρεσίες.
Αλλά το καλοκαίρι, πολλοί αλλάζουν τα προγράμματα και τη ρουτίνα τους, ή κάνουν διακοπές και ταξιδεύουν μακριά από τον τόπο κατοικίας τους, καθιστώντας δυσκολότερη για τις επιχειρήσεις την τακτική, ασφαλή σύνδεση και αξιόπιστη με τους πελάτες τους.
Με μερικούς απλούς τρόπους μπορείτε να αξιοποιήσετε περισσότερο τις δυνατότητές της. Η εφαρμογή WhatsApp Business μοιράζεται με τις επιχειρήσεις τους πως μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένοι με τους πελάτες τους:
- Ενημερώστε τις ώρες εργασίας στο προφίλ σας: Συμπεριλάβετε σημαντικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας, διεύθυνση, ιστότοπο ή ακόμα και ώρες λειτουργίας. Το καλοκαίρι, το εταιρικό WhatsApp προφίλ σας μπορεί να ανανεωθεί εύκολα για να ενημερώνει τους πελάτες.
- Πείτε «γεια» με ένα (αυτόματο) μήνυμα καλωσορίσματος: Τα μηνύματα καλωσορίσματος είναι προσαρμόσιμα και αποστέλλονται αυτόματα στους πελάτες όταν σας σχολιάζουν για πρώτη φορά, μετά από 14 ημέρες αδράνειας συνομιλίας. Χαιρετίστε όπως θα κάνατε αν μπήκαν στην πόρτα του καταστήματός σας ή της επιχείρηση σας , ακόμα κι αν βρίσκεστε μακριά από τη συσκευή σας.
- Απαντήστε γρήγορα στις συχνές ερωτήσεις: Εάν έχετε νέους πελάτες αυτό το καλοκαίρι ή τακτικούς πελάτες παρακινήστε τους να σας υποβάλουν ερωτήσεις μέσω WhatsApp, αυτή η δυνατότητα σας διευκολύνει. Με γρήγορες απαντήσεις, μπορείτε να δημιουργήσετε συντομεύσεις πληκτρολογίου για τα μηνύματα που στέλνετε στο δικού σας πελάτες πιο συχνά, συμπεριλαμβανομένων μηνυμάτων με εικόνες και βίντεο.
- Προβάλετε τα προϊόντα σας και προσεγγίστε πιθανούς πελάτες: Η λειτουργία καταλόγου παρέχει στους πελάτες μια ψηφιακή έκθεση προϊόντων ή υπηρεσιών. Επιπλέον, μπορείτε να ομαδοποιήσετε παρόμοια αντικείμενα σε συλλογές για να απλοποιήσετε την εμπειρία αγορών (ή αναζήτησης) για τους πελάτες σας.
- Μείνετε σε επαφή ακόμα και όταν δεν εργάζεστε: Ρυθμίστε τα μηνύματα εξ’ αποστάσεως, ώστε να είναι αυτόματα απαντήστε σε μηνύματα που λαμβάνετε εκτός των ωρών λειτουργίας σας και ενημερώστε τους πελάτες για την ημερομηνία επιστροφή σας.