Η CNL Capital, η πρώτη Εταιρεία Κεφαλαίου Επιχειρηματικών Συμμετοχών στην Ελλάδα, που έχει ως κύρια δραστηριότητα την κάλυψη των αναγκών ρευστότητας των MμΕ, συμπληρώνει 10 χρόνια δραστηριοποίησης στην ελληνική αγορά.
Στο πλαίσιο αυτό, διοργανώνει σήμερα, Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024, διαδικτυακό συνέδριο με τίτλο: «Καινοτόμες Τεχνολογικές Λύσεις για Μικρομεσαίες Εταιρείες», στο οποίο παρουσιάζει τις πλέον σύγχρονες και άμεσες λύσεις χρηματοδότησης για τις ΜμΕ, καθώς και τις νέες τεχνολογίες που διασφαλίζουν την ανάπτυξή τους σε έναν ψηφιακό κόσμο.
Στην παρουσίασή του με τίτλο “Compete at the Next Level!“, ο κ. Περικλής Δράμπης, Digital Solutions Director @ INDICE, τόνισε ότι με την αξιοποίηση της τεχνολογίας και τα σωστά «εργαλεία», οι ΜμΕ μπορούν να ανταγωνιστούν τις μεγάλες επιχειρήσεις της αγοράς.
Όπως ανέφερε «ζητούμενο για τις ΜμΕ αποτελεί η σύνδεση με τους χρήστες τους, μέσα από την δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών (personalized). To αποτέλεσμα είναι το user engagement και το growth». Ο ίδιος χρησιμοποίησε το παράδειγμα του πελάτη τους, Groupama Ασφαλιστική, αναφέροντας ότι «πριν την έλευση του portal γνώριζε τον οργανισμό και κάποια πολύ βασικά στοιχεία των υπαλλήλων. Αξιοποιώντας όμως την πλατφόρμα συγκέντρωσε νέα και πολλά στοιχεία επικοινωνίας, επιβεβαιωμένα, μέσα από τα οποία μπορεί να τους προσεγγίσει με προσωποποιημένα προγράμματα ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός. Έτσι ενισχύεται η οmni channel εμπειρία. Λαμβάνει ο χρήστης μία ολιστική εμπειρία εξασφαλίζοντας την αφοσίωσή του».
Όσον αφορά τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι ΜμΕ, αυτά αφορούν κυρίως τα κόστη. Ωστόσο, ο ίδιος επεσήμανε ότι «τώρα υπάρχουν λύσεις προσβάσιμες σε όλους. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ίδια εργαλεία γιατί υπάρχει η τεχνογνωσία. Μπορούν να ξεπεραστούν τα εμπόδια κλιμάκωσης και να αναπτυχθούν γρήγορα με προσαρμοσμένες τεχνολογίες και εργαλεία ανά περίπτωση. Οι επιχειρήσεις πρέπει να βρίσκουν τρόπους να κάνουν περισσότερα πράγματα με λιγότερα χρήματα, χωρίς όμως να θυσιάζουν και την ποιότητα, εξασφαλίζοντας αυτοματοποίηση εργασιών όλες τις ώρες της ημέρας. Η τεχνολογία δεν είναι προνόμιο των λίγων και των μεγάλων. Οι εποχές έχουν αλλάξει. Οι χρήστες απαιτούν πλέον τις ψηφιακές εμπειρίες, τις θεωρούν δεδομένες».