Η κινεζική Alibaba Group Holding κατέγραψε ραγδαία άνοδο εσόδων για το γ’ τρίμηνο “διαψεύδοντας” τις εκτιμήσεις της Wall Street.
Η αύξηση αποδίδεται στις εκτενείς δραστηριότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου, επωφελούμενη από την στροφή των καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές λόγω της πανδημίας της COVID-19.
Τα αποτελέσματα γίνονται γνωστά ενώ η Κίνα υιοθετεί μέτρα περιορισμού της επιχειρηματικής αυτοκρατορίας του Τζακ Μα, του ιδρυτή της Alibaba, έχοντας επιβάλει ακόμα και την αναστολή της εισαγωγής στο χρηματιστήριο της θυγατρικής της, της Ant Group. Ο Μα επανεμφανίστηκε δημοσίως και πάλι τον Ιανουάριο, ύστερα από απουσία τριών μηνών, βοηθώντας έτσι να περιοριστούν οι ανησυχίες των επενδυτών και ενισχύοντας τις μετοχές της Alibaba.
Οι πωλήσεις της Alibaba στην Ημέρα των Εργένηδων (Singles Day) τον Νοέμβριο, τη μεγαλύτερη εκδήλωση διαδικτυακών αγορών παγκοσμίως που ξεπερνά σε τζίρο τις αμερικανικές Black Friday και Cyber Monday, ανήλθαν συνολικά σε 74 δισεκ. δολάρια.
Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 37% στα 221,08 δισεκ. γιουάν (34,24 δισεκ. δολάρια) για τους τρεις μήνες έως τις 31 Δεκεμβρίου, πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 214,38 δισεκ. γιουάν, σύμφωνα με τα στοιχεία της IBES από τη Refinitiv.
Διαβάστε επίσης:
Ένα mega-deal ολοκληρώνεται: Ρωσικό fund και Άραβες επενδυτές στην Alibaba