Νέες καταγγελίες καταγράφονται καθημερινά από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθήνας, καθώς επιχειρήσεις -μέλη του, αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες στην προσπάθειά τους να ενταχθούν στον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών.
Όπως επισημαίνουν στο ΒΕΑ, διαπιστώνονται χρονοβόρες καθυστερήσεις στην αποστολή των διαχειριστικών e-mails, για την εισαγωγή στην πλατφόρμα του εξωδικαστικού, από τις τράπεζες και τις εταιρείες διαχείρισης, οι οποίες είναι πλέον αρμόδιες.
Συγκεκριμένα, ο επιχειρηματίας, αποστέλλει αίτημα για λήψη διαχειριστικού e-mail, στο: [email protected]. Ενώ λοιπόν έχει αποστείλει το αίτημα, έχει τακτοποιήσει τις εκκρεμότητες και προσκομίσει τα προβλεπόμενα έγγραφα, περιμένει απάντηση για τη λήψη του διαχειριστικού e-mail εισαγωγής στο πληροφοριακό σύστημα, επί 15 και πλέον ημέρες, υπάρχει δε και περίπτωση εταιρείας διαχείρισης, που δεν έχει καθορίσει καν χρονικό όριο.
Το ΒΕΑ έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς τα συναρμόδια υπουργεία, τον ειδικό γραμματέα Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους και την Ελληνική Ένωση Τραπεζών, με την οποία ζητά την παρέμβασή τους, προς τις τράπεζες και τις εταιρείες διαχείρισης, για άμεση αποστολή στο επιμελητήριο, των διαχειριστικών e-mail εισαγωγής στην πλατφόρμα, ώστε αυτό, να ενημερώσει και να καθοδηγήσει τα μέλη του σωστά και έγκαιρα, για την ένταξή τους στον εξωδικαστικό μηχανισμό.
Το επιμελητήριο δηλώνει ότι καταδικάζει τις περιπτώσεις εκείνων των υπευθύνων, που αδιαφορούν για την καθημερινή αγωνία των επιχειρηματιών να επιβιώσουν κάτω από τις ασφυκτικές οικονομικές συνθήκες.
Σύμφωνα με το ΒΕΑ, απαιτείται λύση και ρύθμιση του προβλήματος, πριν οδηγηθούν επιχειρήσεις στην αναστολή της λειτουργίας τους, λόγω μιας ακόμη ακόμη γραφειοκρατικής αντίληψης.