Οι Έλληνες εφοπλιστές θεωρούνται κορυφαίοι στον κόσμο στα LNG Carriers. Τα τελευταία δύο χρόνια κατασκευάζουν με πάθος νέα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και πρωταγωνιστούν στις θάλασσες του πλανήτη.
Ο ελληνόκτητος στόλος -μετά τις παγκόσμιες πρωτιές στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοιων- κατάφερε να ξεπεράσει σε όγκο και αποτελεσματικότητα τον Ιαπωνικό στόλο στην μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Τα στοιχεία της Vessels Value είναι αποκαλυπτικά: Η αξία των ελληνικών συμφερόντων στόλου (συμπεριλαμβανομένων και των υπό κατασκευή) φτάνει τα 19,5 δισ. δολάρια, ενώ οι Ιάπωνες που κυριαρχούσαν για πολλά χρόνια, έχουν μείνει πίσω, με αξία στόλου στα 14,3 δισ. δολάρια. Ταυτόχρονα ανεβαίνει και η Κίνα, η οποία βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση με αξία στόλου 5,9 δισ. δολάρια.
Τον μεγαλύτερο στόλο διαθέτει ο όμιλος Αγγελικούση με 44 πλοία, ενώ ακολουθεί ο Πίτερ Λιβανός με την GAZLOG με έναν στόλο 35 πλοίων, η DYNAGAS του Γιώργου Προκοπίου που διαθέτει 19 πλοία και ο όμιλος του Γιώργου Οικονόμου με 16. Σημαντικές κινήσεις στην ενεργειακή σκακιέρα έχουν κάνει και άλλα μεγάλα ονόματα του ελληνικού εφοπλισμού, όπως η Tsakos Energy Navigation του ομίλου Τσάκου με 3 πλοία, η THENAMARIS του Νίκου Μαρτίνου με 5 πλοία, η MINERVA του Ανδρέα Μαρτίνου αλλά και η PANTHEON Tankers της Άννας Αγγελικούση που διαθέτει 5 πλοία. Άνοιγμα στη συγκεκριμένη αγορά έκανε και ο όμιλος Λάτση με 2 πλοία, ενώ ο όμιλος Μαρινάκη έχει στα σκαριά ναυπηγικό πρόγραμμα που μπορεί να φτάσει μέχρι και 10 νέα πλοία